Végre megnyitotta kapuit az AMTS 2016, ahol tíz rendezvény zajlik a Hungexpo hét csarnokában és a kinti helyszíneken, szórakozást nyújtva kicsiknek és nagyoknak egyaránt. A biztonság kedvéért ismételjük el, mi mindent láthatsz ezen a pár napon a budapesti vásárvárosban:
– Carstyling.hu Tuning Show 2016 – hazánk legnagyobb tuning rendezvénye
– Budapest Motor Fesztivál – hazánk legnagyobb motoros kiállítása
– GYMKHANA Országos Bajnokság – Exkluzív szezonkezdő verseny!
– EMAT 2016 – Épített Motorok és Autók Találkozója
– Rusty Rodders Hot Rod Show – Magyar Hot Rod Autóépítő Bajnokság
– Devil’s Motor Show – Magyar Motorépítő Bajnokság
– Hungarian Stunt Riding Championship – a látványos motorsport évkezdő versenye!
– Magyarok a járműgyártás történetében – exkluzív járműtörténeti kiállítás
– Auto-Motor Classic Show – restaurált / átépített klasszikus és amerikai autók
– Autómárkák, importőrök kiállítása – szalonautók, koncepciók, versenyautók
– Carstyling.hu tuning találkozó és kiállítás – több száz hazai magánépítő és klub bemutatkozása
Körbejárva feltűnt, hogy az importőri jelenlét szerénynek mondható a nagy márkáknál, de azért a Honda, Suzuki, Harley-Davidson standja a dicső napokat idézte, megmutattak mindent amit érdemes, és a dizájnnal sem spóroltak. A BMW és a Kawasaki egyszerű, letisztult formában állított ki, míg a Yamaha középutasnak mondható dizájnos de kisebb standdal jelent meg. Igazi, komoly újdonságot a Hondánál és a Suzukinál villantottak, mégpedig az új Africa Twin (a róla megjelent tesztünk itt olvasható) és a szintén teljesen megújult SV650 (Írásunk az új SV-ről itt) képében.
Videónkban a kiállítás motoros részét a lehető leggyorsabban végigfutottuk, hogy legyen egy áttekintésetek rólaA Kawasakinál az új ZX10R volt egyértelműen a sztár, a Yamahánál pedig a “Faster Sons” modellek (ezekről a király vasakról itt olvashattok) voltak feltűnőek a szőnyeg szélére állított új FJR mellett.
A Harley-Davidsonnál igazából minden nagygépük durván üt, de az igazi show-t a márka házi motorépítő versenye a Battle of the Kings idei magyar indulója adja, amit már bemutattunk magazinunkban.
Ismét komoly arzenált vonultattak fel a motor- és autóépítők, nehéz lenne kiemelni közülük bármit is, egyszerűen mindenki megtalálja az ízlése szerinti járgányokat. Zárójeles érdekesség, hogy a nem is olyan régen még szotyiért ledobált CX500-asok kezdenek durván beleérni a klasszikus szerepbe, és megkockáztatom, hogy a legtöbb átépítést azonos típusból a CX-ek adták.
Üde színfoltként ismét kiállítottak quadokat, Can-Am Spydereket,jJetskiket is, minden férfi álma lenne egy ilyenekkel teli garázs!
Természetesen rengeteg klassz kültéri programmal is várják a látogatókat, kiszolgálva mindenféle érdeklődési körű embereket.
Végül de nem utolsó sorban tegyünk említést a meglepő mennyiségben és minőségben kitelepült tartozék- és ruházati kereskedőről, külön megtapsolva az igyekezetüket, amivel lassan szégyenbe hozzák a motorkerékpár importőrök pavilonjait is. Nem volt meglepetés, hogy idén is az egyik legnagyobb tolongás már péntek délben is az Euromotornál volt, és külön öröm a motorozás szerelmeseinek, hogy az Alpinestars új budapesti boltja is képviseltette magát egy igen korrekt standdal!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »