Méltó régi nagy híréhez – Honda CRF1000L Africa Twin teszt

Új motor teszt
2016. február 05., péntek - Macko

A címet kérdőjellel is írhattam volna, hiszen a menetpróba után végre megválaszolhatjuk a kérdést: elődje nyomába érhet-e az új Africa Twin?

Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (21 hozzászólás)

wazabby17 -
hát azért a Varader-n volt és van is 25 literes tank, itt is elfért volna. Ha meg a súlytöbbletet hozná fel valaki plusz 5 liter ellen, akkor mondanám, hogy a 5 liter benzin nem épp 5 kiló, hanem 3.75 kg (0,75 kg/m^3 -es sűrűséggel számolva) Szóval inkább én, mint rendes felhasználó leadom azt a 3,75 kilót magamról, és ugyanott vagyok 🙂 (aki terepezik annak úgyis formába kell hoznia magát) Kérünk 25 literes tankot rá!! Egyébként tökéletes.. 😀

gaborgyula -
Ülésből van 3 centiméterrel magasabb kivitel is nem csak az alacsonyabb.

gaborgyula -
Kiegészítők: http://www.honda.hu/content/dam/local/hungary/brochures/motorcyles/Africa%20Twin.pdf

Endre -
Tegnap láttam egyet Székesfehérváron! Szembe jött, nagyon nem is figyeltem, de a tudatalattim vhogy kiszúrta! 🙂 No meg semmivel nem téveszthető össze 🙂 Szerintem remekül néz ki! Nekem nagyon tetszik minden szempontból. Értékelem, hogy a Honda nem tért le az előd által kijelölt útról. Semmi csilli-villi, de nagyon magas és kifinomult műszaki tartalom.

wazabby17 -
még jó, hogy a honda befejezte a crosstourer-es vfr1200-as ufo kinézetű design-ot. remélem.

Csaba -
Volt alkalmam teljes valójában látni egy kiállításon, majd egy vegyes motorkereskedésben is és összevetve a körülötte álló többi új géppel, nagyon pozitív benyomást keltett bennem. A hangja is rendben volt a gyári dobbal. Ezen mondjuk csodálkoztunk is mivel az EU mindenre rossz szemmel néz ami egy kis élvezetet adhat… Egyébként a kereskedésben volt egy példány amin régi rendszerű, izzós irányjelzők voltak. Hihetetlen, hogy milyen nehezen áll át a motorgyártás is az új világítástechnikára (pl: FJR). Sokat várhat az új modelltől a gyár és az értékesítő is, mert ez volt a másik motortípus a már korábban említett kereskedésben az MT-09 mellett, amiből több példányt is berendeltek előrendelés nélkül. A négy kiállítottból egyen már ott virított az “verkauft” matrica.

Helmets on -
A 25 literes tank iránti vágyat nem egészen értem…500 km-es vagy afeletti hatótávra mi szükség? A 18 liter is bőven elég…sőt, kb 10-20 Km- erenként van benzinkút mindenhol a kontinensen, 500 Km-t egyhuzamban lenyomni meg kb ki akar és főleg minek? Nem hinném azt se hogy bárhol lenne olyan terep ahol több száz kilométert le lehetne nyomni anélkül hogy települést érintene az ember… Európán kívüli vidékeket most hagyjuk kb 0,0001 % fog ilyen problémával szembesülni. — A LED-es világítás elterjedését én nem várom, szerintem marha zavaró fehér fényt ad. Fogyasztás terén lehet jobb, de nem győzött meg eddig. crossrunner: “Így az előttünk levő szakaszt éles, nappalihoz hasonló megvilágítást kaphat anélkül, hogy elvakítanánk a közlekedőtársakat.” “Csakhogy mindkettőtől szó szerint kifolyik a szemből jövők retinája… Úgyhogy sűrű forgalomban marad a tompított, amely viszont a bevilágított tartomány végén levő szórt fény hiánya miatt engem valamiért mégsem győzött meg teljes mértékben.” Az utóbbi hátrányt jócskán tapasztalni kívülről is… Nem elég hogy a hagyományos izzók sincsenek jól beállítva a közlekedőknél, még ez a fehér fényes cucc is vakít mint a szemét…remek.

Franky97 -
Nekem nagyon szimpatikus, hogy a Honda ezzel a modellel nem az aktuális trendet akarja követni, hanem a józan, a hétköznapi, valós közlekedési viszonyoknak leginkább illő motorkerékpárt fejlesztett ki. Az XRV 750 is ettől vált igazán híressé és elterterjedtté, szerintem ez a modell is azzá fog válni!

konti10 -
Üdv! Össze kéne hasonlítani egy KTM990-el. Műszaki és méret adatai alapján, mintha ikrek lennének… És ránézésre is.

Macko -
konti10: Csak KTM990 Adventure már nincs gyártásban sajnos. Egyébként karakterisztikájukat tekintve szerintem eléggé eltér a két blokk. Egy F800GS-sel össze fogjuk hasonlítani a közeljövőben.

ZenÉsz -
A video már az új SJ5000x-el készült? Egyéb kamerát is használtok, vagy csak a strapabírót?

Macko -
ZenÉsz: Az onboard felvételek, illetve azok, amelyeket autóról készítettünk menet közben mind a kis sárgával készültek. A külső menősek iphone5-tel, a statikus beszélős is azzal, illetve kis részben a Canon fényképezőgéppel. Nekem egyelőre tetszik az SJ képe, pedig roppant gyatra felhős időnk volt.

AMTS 2016: Motor és minden más show – Onroad.hu -
[…] Igazi, komoly újdonságot a Hondánál és a Suzukinál villantottak, mégpedig az új Africa Twin (a róla megjelent tesztünk itt olvasható) és a szintén teljesen megújult SV650 (Írásunk az új SV-ről […]

Honda koncepciók kalandorkodásra és kávéházazni – Onroad.hu -
[…] Honda 2016-os legnagyobb dobása, az új Africa Twin (amelyet hazánkban elsőként teszteltünk) is kapott egy új, még csak kiállítási stádiumban levő változatot, amely az Adveture Sports […]

A tavaszi felkészítés: hogy gondtalan szezonod legyen – Onroad.hu -
[…] tudatlanságomon úgy gondoltam segíteni, hogy meglátogattuk a Honda Szallerbeck szervizét (az Africa Twin átvétele kapcsán keveredtünk ide), és tanácsot kértünk Varga Zsolttól. Tőle tudtuk meg, hogy mely területeket kell átnézni […]

dedit -
Kedves Mind! Hol lehet ezt a motort kipróbálni? Köszi!

Intruder -
dedit: Itt: moto24.hu

Japán-bajor nagymérkőzés: Africa Twin és F800GS teszt – Onroad.hu -
[…] – csak a nevét és persze az ősmodell szellemiségét megtartva – visszatért: első hazai tesztjét még a Moto24.hu bérmotorjának bejáratós időszakából olvashattátok is …. Ennek a motornak az esetében különösen lényeges, hogy vajon mit virít a versenytársai […]

Új Honda vásárlása Magyarországon 2016-ban – Onroad.hu -
[…] a talán legnagyobb 2017-es aranyszárnyas újdonság, az Africa Twin vonatkozásában érkezett a hír, hogy aki nem csapott le rá a szezon elején, annak a második […]

Megújulnak a Honda középkategóriás négyhengeresei – Onroad.hu -
[…] utóbbi időben a Honda nagyon jó akusztikájú gyári dobokat gyárt, korábbi tesztjeinkben az Africa Twin vagy az NC750S hangjáért is […]

Legendás sztori: a Honda Africa Twin története dióhéjban – Onroad.hu -
[…] később (hogy-hogynem) Africa Twin néven végleges típussá vált – idén tavasszal pedig már olvashattátok is a tesztjét az Onroad.hu-n. A történet tehát folytatódik – de az újdonságnak nagyon sokat kell bizonyítania, hogy […]

Előző bejegyzés

Ízlések és pofonok: négy nagy túraenduro összehasonlítása

2016. január 26., kedd
Összehasonlító teszt

Következő bejegyzés

Mit bír egy bukósisak plexije?

2016. február 12., péntek
Sose gondoltad volna

Ezeket olvastad már?

Onroad.hu Live: az első adás kép- és hanganyaga

2017. február 19., vasárnap

Az Onroad.hu Live első adásának témája a motoros vezetéstechnika fontossága volt. Az utólagos letölthetőséget és visszanézhetőséget itt megtalálod.

Elolvasom »
Élő adás

Szemüveggel motorozni is vidám dolog: Motoflywear teszt

2017. február 14., kedd

Végre elkezdődött egy zseniális magyar találmány forgalmazása. A Motoflywear szemüvegek a motorosok látásproblémáit egy csapásra megoldják. (x)

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

Nóórmális?!? Januári MZ túra, cél a Tátra!

2017. február 06., hétfő

Két őrült motorlovag hűséges MZ paripáikkal vágott neki a rekord hideg januárnak. Célpontjuk logikusan a Magas-Tátra volt. Mi más?

Elolvasom »
Extrém túra

Gondolatok és megfigyelések a motoros testvériségről

2017. február 04., szombat

Ki az igazi motoros? Mind testvérek vagyunk? Az elmúlt hetekben olyan dolgok történtek, amelyek miatt muszáj leírnom a gondolataimat a témáról.

Elolvasom »
Elmélkedés

Hirdetés

 

Hirdetés