A Yamaha új robogóval kedveskedik a városi motorosoknak. Rendkívül színes ez a társulat, ahová cseppen az NMAX 125 névre keresztelt jószág, de az adatai alapján okkal reménykedhet a sikerben. Maga a formaterv is kellemesen hat a szemnek – nem túlságosan nagy bálna, de akár párban is kényelmesen elférhetünk rajta, miközben némi csomagot is hurcolhatunk magunkkal.
A nyolcadliteres erőforrásával tökéletesen beleillik a B125-ös vagy A1-es jogosítvány korlátai közé, így ténylegesen az autóból átülő ingázók járművévé válhat. A négyütemű blokk maximális teljesítménye 12 lóerő és a forgatónyomaték is közel ugyanennyi newtonméter.
Az NMAX alapfelszerelésben tartalmazza a blokkolásgátlóval ellátott tárcsás fékberendezést. A további kényelemért és a biztonságért a dupla hátsó rugóstag, a motorblokk gumiba ágyazott felfogatási pontjai, a 13 colos átmérőjű kerekek és a LED fényszók felelnek.
Ezzel a robogóval nem leszünk a benzinkutasok haverjai, ugyanis a takarékos erőforrás mindössze 2,2 litert fogyaszt 100 kilométeren. Az már csak hab a tortán, hogy menetkészen csak 127 kilogramm az egész holmi. Ettől a hónaptól fogva akár már a szalonokban is megtekinthető és megvásárolható a bringa.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »