A Polaris a Brammo felvásárlása után egyből a versenysportban csillogtatná meg az elektromosságban rejlő lehetőségeket. A megfelelő technikával a tarsolyukban bátran rajthoz állhatnak, hogy összemérjék az erejüket a versenytársakkal. Nem is akárhol próbálkoznak először: a híres Man TT-n indulnak június 10-én, a villanybringáknak létrehozott TT Zero kategóriában. Két motort is indítanak, kiváló versenyzőkkel a nyeregben: William Dunlop és Lee Johston rutinos pilótának mondható az utcai versenyen.
A megmérettetés során mindössze egy kört, azaz 60,72 kilométert kell megtenniük a szigeten, de közel sem lesz unalmas ez a karika – olyan ellenfeleik lesznek ebben a szegmensben, mint John McGuinness és Brice Anstey, akik a Mugen csapatát erősítik. Ők egy japán gyártású elektromos masina nyergében próbálkoznak a címvédéssel.
A Victory színeiben induló masina valójában egy Brammo Empulse RR és a TT-re szánt változat 173 lóerőt és 225 newtonméter forgatónyomatékot teljesít. A gép tömege alacsonynak mondható az elektromos mezőnyben: mindössze 212 kilogrammot nyom a mérlegen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »