Az Egyesült Államok legidősebb motorkerékpár gyártója, az Indian Motorcycles idén is új modellel kedveskedik a cirkálók szerelmeseinek. Az év elején még csak hírbe hozták, hogy a Chieftain fölé pozicionált modellel kívánnak harcba szállni a jenkik ellen. Akkor még képeket nem láttunk a Roadmasterről, azonban az ígéretükhöz híven a nyár közepén bemutatták a teljes idomos luxustúrázójukat.
A műszaki alapok megegyeznek az alap Chief Classiccal és a felette elhelyezkedő két modellel, azonban gazdagabb felszereltséggel és több kényelmi funkcióval rendelkezik. Mivel a Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic ellenfelének szánják, ezért nagyon hasonló stílusú a két motor. Az új Roadmaster talán még egy kicsit klasszikusabb, kecsesebb íveket vonultat fel, mint a csúcs Harley és a nagyméretű dobozoknak hála első pillantásra is kiváló utazómotornak tűnik. Az ülések formázása és a különleges anyagválasztás már csak hab a tortán – nem elég, hogy rendkívül kényelmes, még fűthető is. Ha ez sem lenne elég, hogy életünk párját magunk mögé csábítsuk, úgy kedveskedhetünk neki egy pár karfával is – biztos, ami biztos. Összesen száznegyven liter csomagot képes elnyelni a három doboz, amely tekintélyes űrtartalomnak számít még a legnagyobb túramotorok között is.
Egy ilyen kaliberű motornál lassan említeni sem kell, hogy a markolat is fűthető, összesen tíz fokozatban szabályozhatjuk a hőmérsékletet. A nagyméretű szélvédő és az állítható pozíciójú lábtartók tovább fokozzák a komfortot – a 200 wattos hangrendszer az unalmas autópályákat hivatott feldobni.
Az erőforrás a már korábban megismert Thunder Stroke 111 köbinches V2-ese lesz, amely a több mint 1800 köbcentiméterből 160 newtonméternyi forgatónyomatékot zúdít a hátsó kerékre. A blokk életre keltése kulcs nélkül is megoldható, azonban mintegy 6,2 millió forintnyi amerikai dollárt kell a kereskedésben hagynunk majd, ha egy legendás Indiant birtokolni szeretnénk
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A hazai kawás társadalomban egy dolog biztos: augusztus végén Lime Party. Idén egy izgalmas újdonsággal vár mindenkit a márka: jön a LimeRide!
Elolvasom »Kevés szörnyűbb dolog létezik, mint amikor egy motortolvaj megszabadít kedvencünktől. Egy orosz társunk azonban remek megoldást talált ki.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »