Felfrissítik a következő esztendőre a Triumph sportmotorját, abból is az extra változatot, a Daytona 675R-t. A jól bevált műszaki alapokat érintetlenül hagyják, a változtatás a színvilágban lesz tetten érhető. Kétféle fényezéssel, matt feketében és matt ezüstben pompázhat a háromhengeres, az R változattól megszokott piros színű vázzal.
Az erőforrás a már megszokott háromhengeres és 675 köbcentiméteres egység lesz, amely 128 lóerőt produkál 12’500-as fordulatszámon. Ehhez a teljesítményhez combos forgatónyomaték is társul, 11’900-nál 74 newtonméter keni a gumit az aszfaltra. A futóművet sem az alsó polcról válogatták az angolok – elöl és hátul egyaránt az Öhlins termékei dolgoznak. Az első fékeket a komoly versenytapasztalattal rendelkező Brembo szállítja, míg a hátsó kerék lassítását a Nissin rendszerére bízták. Elöl egy pár 310 milliméter átmérőjű tárcsa felel a lassításért, hátul 220 milliméteres szimpla tárcsa dolgozik.
A mindössze 169 kilogrammos száraz tömeg feltankolva sem lépi át a 190 kilót, így egészen könnyű dolga lesz az amúgy is zseniális erőforrásnak. A versenypályás használatot figyelembe véve programozható váltófénnyel látták el a Daytonát, az irányjelzők és a rendszámtáblatartó is könnyedén eltávolíthatók a helyükről. Az új motor 2015-ben kerül a szalonokba, az ára valószínűleg nem fog változni a jelenlegi 675R-hez képest, maximum az aktuális árfolyam fogja befolyásolni azt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »