Egyre több gyártó véli felfedezni a távol-keleti piacokban rejlő lehetőségeket. Ennek köszönhetően az Indian is bemerészkedik az indiai piacra – a népes ország a világ második legnagyobb motorkerékpár értékesítési területének számít. Nem ez az első próbálkozása az Indiant is birtokló Polaris cégcsoportnak. A Victory forgalmazásával egyfajta közvélemény kutatást végeztek – ennek során arra jutottak, hogy van létjogosultsága az amerikai prémiumtermékeknek is az egyébként kicsi és olcsó motoroktól hemzsegő országban.
Az Indian – mint az USA legidősebb motorkerékpár gyártója – ezzel a cselekedetével is megpróbál borsot törni a Harley-Davidson orra alá. Nem volt ritka a múltban, hogy egymást fricskázza a két cég – most pedig ezzel a lépéssel akarják megmutatni a milwaukee-i fiúknak, hogy nem csak egyszerű és kis lökettérfogatú gépekkel lehet vásárlókat szerezni ezen a piacon. A Harley ugyanis ilyen módon próbálkozik jelenleg – ellenben az Indian nem fél attól, hogy esetleg nem találják meg a gazdagabb rétegekhez vezető csatornákat.
A sajtóközlemény szerint 2014. január 22-én kezdi meg működését az Indian Motorcycle India, ráadásul az összes jelenleg gyártott modell felkerül a palettára. Mivel gyárat vagy összeszerelő csarnokot nem létesítenek egyelőre, így teljesen kész állapotban érkeznek a vasak az országba – ezért rendkívül magas vámköltségekkel számolhatnak majd a kereskedők. Többek között kapható lesz a Chief Vintage, a Chief Classic és a Chieftain is.
Az USA-ban az alap Chief Classicot nagyjából 4,1 millió forintnyi dollárért kínálják- Indiában azonban az előnytelen vám feltételek miatt 7 millió forint körül kezdődik majd a két keréken guruló amerikai álom beteljesülése. A magas ár ellenére sem tartanak attól, hogy a nyakukon maradna a megrendelt készlet, kezd ugyanis átalakulni ott is a motorozásról alkotott kép. Eddig nagyjából azok ültek a 100-150 köbcentis motorokra, akiknek muszáj volt és nem tellett autóra – a nagy és drága motorok megjelenésével egy időben viszont feléledt a gazdagok érdeklődése is eme közlekedési forma irányába.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »