A KTMForum.eu egyik tagja szúrta ki Ausztriában az újdonságot. A 390-es Duke egészen közeli rokona lesz az új vas – ugyanaz a váz, az erőforrás és a hátsó villa, eltérés az ülés, a hosszabb rugóutak és a magasabb és szélesebb kormány környékén lesz csak. Stefan Pierer, a KTM elnöke már egy áprilisi interjúban utalt a kis supermotóra: “Lesz egy úgynevezett többcélú vagy dual-sport változat is … egyfajta keveréke az endúróknak és a supermotóknak.” Azt is elárulta, hogy az RC390-hez és a Duke-hoz hasonlóan ezt a gépet is az indiai Bajaj üzemekben fogják összeszerelni.
Technikai adataikat tekintve a három modell nagyban megegyezik egymással: a 373 köbcentiméteres egyhengeres folyadékhűtéses és befecskendezéses blokk 43 lóerőt és 35 Newtonméter nyomatékot szolgáltat majd a szárazon 139 kilogramm tömegű gépek hajtásához. A futómű az osztrákoktól megszokott módon viszonylag igényes lesz, azonban semmilyen paraméterében nem állítható. A 125-ös és 200-as rokonaikkal és valamennyi modellváltozatukkal együtt a KTM-Bajaj együttműködés így egészen komoly palettát gördít a vásárlók elé a kezdő-újrakezdő (vagy éppen városi-elővárosi) kategóriában. Az utolsó – és a piaci siker szempontjából nyilván meghatározó jelentőségű – kérdés csupán az újdonságok ára lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »