A KTMForum.eu egyik tagja szúrta ki Ausztriában az újdonságot. A 390-es Duke egészen közeli rokona lesz az új vas – ugyanaz a váz, az erőforrás és a hátsó villa, eltérés az ülés, a hosszabb rugóutak és a magasabb és szélesebb kormány környékén lesz csak. Stefan Pierer, a KTM elnöke már egy áprilisi interjúban utalt a kis supermotóra: „Lesz egy úgynevezett többcélú vagy dual-sport változat is … egyfajta keveréke az endúróknak és a supermotóknak.” Azt is elárulta, hogy az RC390-hez és a Duke-hoz hasonlóan ezt a gépet is az indiai Bajaj üzemekben fogják összeszerelni.
Technikai adataikat tekintve a három modell nagyban megegyezik egymással: a 373 köbcentiméteres egyhengeres folyadékhűtéses és befecskendezéses blokk 43 lóerőt és 35 Newtonméter nyomatékot szolgáltat majd a szárazon 139 kilogramm tömegű gépek hajtásához. A futómű az osztrákoktól megszokott módon viszonylag igényes lesz, azonban semmilyen paraméterében nem állítható. A 125-ös és 200-as rokonaikkal és valamennyi modellváltozatukkal együtt a KTM-Bajaj együttműködés így egészen komoly palettát gördít a vásárlók elé a kezdő-újrakezdő (vagy éppen városi-elővárosi) kategóriában. Az utolsó – és a piaci siker szempontjából nyilván meghatározó jelentőségű – kérdés csupán az újdonságok ára lesz.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Ha az amerikai hadseregnek megfelelnek ezek a terepgépek, valóban kemények lehetnek. Csak összkerékhajtással!
Elolvasom »A versenypályán biztonságosabb motorozni, mint a közúton - bár ez a videó alapján nehezen hihető.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »