Már az is szentségtörésnek számított, hogy a legendák életben tartására berendezkedett Harley-Davidson részlegesen folyadékhűtésűre alakítja hagyományos nagy véketteseit. Mégis smafu ahhoz képest, hogy most teljesen vízhűtéses, de csupán 750, sőt 500 köbcentiméteres belépő osztályú vasakkal jelentkezik!
A Revolution X™ erőforrással szerelt középosztályú gépekkel a gyár ismét teljesen új platformot nyit – ilyenre pedig utoljára tizenhárom éve volt példa, amikor az első vízhűtéses Harley, a V-Rod megjelent. Az új Street™ 750 és Street™ 500 modellek a gyár ígérete (és a cikk végén megtekinthető videó tanúsága szerint is) jellegzetes ‘harlis’ hanggal és agilitással rendelkezik, így azonnal felismerhetőek lesznek majd.
A Dark Custom vonalba illeszkedő, fekete fényezéssel debütáló krúzerek tovább kívánják erősíteni a modellcsalád értékesítési eredményeit – pedig már eddig is ezek voltak a legjobban eladott Harley-k az Egyesült Államokban. A két friss gépet alapvetően városi használatra tervezték. Ennek érdekében igen keskenyre formázták őket, illetve az erőátviteleket is a gyakori elindulásra és gyorsításokra optimalizálták.
A főbb műszaki paraméterek: 60 fokos hengerszögű V2-es blokk, hat sebességes váltó, bordásszíj szekunder hajtás, kettő az egybe kipufogórendszer, szimpla tárcsafékek egydugattyús nyergekkel, elöl 17, hátul 15 colos kerekek, 1’511 milliméteres tengelytáv, 218 kilogramm menetkész tömeg.
Az amerikai piacra szánt Street™ 750 és Street™ 500 motorkerékpárokat Kansas Cityben fogják összeszerelni, míg az Európában értékesítendő bringákat Indiában gyártják majd. Az Egyesült Államokban várható induló árakat 6’700.- és 7’500.- dollárra (nagyságrendileg 1,5 és 1,65 millió forint) teszik. No és végül hallgassuk meg, milyen hangot kapunk majd ezért a pénzért!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »