Ami biztosan nem változik, az az oldal tartalma: naponta frissülő motoros témájú híreket, cikkeket és teszteket továbbra is rengeteget olvashattok nálunk. Ami azonban változik, az az oldal felépítése, menüje, fóruma – ezekről engedjétek meg hogy röviden tájékoztassunk benneteket.
Az oldalon továbbra is találtok híreket és kiemelt tartalmakat – utóbbiak között megkülönböztetjük a teszteket, a cikkeket (a híreknél bővebb tartalom) és a túrabeszámolókat. Mindezeket fő- és alkategóriákba rendszerezve megtaláljátok a menüsáv segítségével. Természetesen használható a Keresés is, ahol a kívánt kifejezés beírása után csupán egy Entert kell nyomnotok. A főoldalon legfelül találjátok az öt legfrissebb kiemelt tartalmat a nagy ablakban – ezek folyamatosan váltakozva tűnnek fel, de ha a terület fölé viszitek az egérmutatót, oldalt megjelenik az összes itt rotálódó anyag. A négy legújabb hír a menüsáv alatti dobozban látható. Az olvasói képgalériák (amelyeket Ti töltöttetek és fogtok feltölteni – a régi oldalra mentett fotóitok reményeink szerint jövő héten átkerülnek) ízelítője alatt további kiemelt tartalmakat és híreket láthattok, valamint a jobb oldalon néhány további közösségépítő infót.
A Közösség menü alatt találjátok a fórumokat, ahol az általunk létrehozott témákon belüli Topicokban tudtok eszmét cserélni. Topicokat Ti is tudtok létrehozni – amennyiben pedig új fórumtémára vágytok, forduljatok hozzánk bizalommal, és a lehető leghamarabb segítünk. Például erre a célra igénybe vehetitek az Onroad közösségi fórumban található “Az oldal működésével kapcsolatos eszmecserék” topicot. A fórum volt a régi oldalunk egyik régen hibás területe, így buzdítunk benneteket: fedezzétek fel, ismerjétek meg és használjátok minél többet ezt a területet.
A kapcsolattartáshoz javasoljuk, hogy saját adataitokat (bejelentkezés után a becenevetekre kattintva juthattok az Adatlapotokra) minél részletesebben töltsétek ki. Így bejelölhetitek egymást barátként, küldhettek személyes üzenetet egymásnak, sőt személyes üzenetváltásunkkal akár csetelhettek is.
Az új Onroad.hu oldalon nem csupán minél több túrabeszámolót igyekszünk megjelentetni – akár a Ti tollatokból is, mert amit elküldtök nekünk levélben, azt hamarosan sokakkal együtt olvashatjátok hasábjainkon. Immáron egy jól működő, teljesen ingyenes túraszervező szolgáltatással is szeretnénk kedveskedni Nektek – fedezzétek fel, ismerjétek meg és használjátok minél többet ezt is! (Ez utóbbi funkció is a jövő héten fog teljes valójában elindulni, jelenleg még ki van kapcsolva.)
Támogatott böngészők:
A mobilnézet még fejlesztés alatt áll, tehát ezzel kapcsolatban még türelmeteket kérjük. Hamarosan – a túrakirásokkal együtt – ez is elkészül.
A tapasztalt hibákat az ‘Az oldal működésével kapcsolatos eszmecserék‘ c. topikon keresztül bátran jelezzétek felénk!
Jó olvasást, ismerkedést, fórumozást és minél több jövőbeni közös motorozást kívánunk, egyszóval: kellemes szórakozást az új Onroad.hu-val!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »