Egy gall motoros társunk Kawasakijával sima országúton a megengedett 90 kilométer/óra helyett csekély 253-mal gurulgatott. Egyfelől nem volt szerencséje, mert lefotózták, teljesítmény-mérő padra vitték a motorját, és azt a helyben megengedett legfeljebb 100 lóerő helyett 175 pacisnak találták. Mindezt tetézte, hogy az alapos rendőrségi vizsgálat azt is megállapította, emberünk be volt füvezve tisztességgel, amikor elcsavarta a gázt a Kawasakiján.
Már a fentiek is futurisztikusnak tűnnek magyar szemmel, hiszen (szerencsére) baleset nem is történt. A bírósági eljárás során súlyosbító körülményként vették figyelembe azt is, hogy motoros társunkat egy egy hónapos kisgyerek várta otthon, de még azt is, hogy 10 éve már volt egy olyan súlyos motoros balesete (robogóval), amelyben testének 80 százaléka megégett. Így aztán az ítélet sem a hazánkban megszokott “fizesd be a háromszázezret és húzd nyugodtan tovább a gázt” lett. Motoros társunkat négy hónap letöltendő szabadságvesztésre ítélték, bevonták a jogosítványát 18 hónapra (amely után újra kell vizsgáznia), és még egy laza 600 eurós (ez viszont “csak” 180’000.- forint) bírsággal is sújtották. Kicsit más az ítélkezési gyakorlat, nem?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »