Itthon legtöbbször csak becsmérlik és leszólják az Uralt, pedig nagyon is szerethető, no meg persze szerelhető. Mi sem bizonyítja jobban ezt, mint az, hogy a márka évről-évre több vevőre talál a tengerentúlon. A vásárlók főleg idősebb amerikaiak, akik nem jönnek zavarba egy kis bütyköléstől, sőt kell is nekik a motorozás élményéhez néha némi töprengés az út szélén, miért nem megy éppen a technika.
Az alábbi rövid reklámban szerencsére nincs szükség semmiféle piszkos munkára, szerelésre. Elég, ha átéljük és élvezzük az oldalkocsis Ural nyargalását a Csendes-óceán kaliforniai partjain elnyúló kanyarokban, vagy a vadregényes Santa Lucia hegység festői tájain. A gépészet, az egyszerűség és a természet találkozása jelenik meg ebben a hangulatos kisfilmben. Az ember szinte érzi a birtoklásra és a felfedezésre irányuló vágyat, amit ez a reklám sugall. Több hozzáfűznivalót szerintem nem igényel a film, érezze és élvezze mindenki az Ural-fílinget!
Ural Motorcycles from Taylor Morgan on Vimeo.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
FeR1: Gondolom, legalább kipróbáltad már ezt a gépezetet!
Nekem nagy kedvencem és jelzem: ezidáig semmi gond nem volt, hibátlan! (két esetet leszámítva, mikoris kifogyott a benzin)
Atombiztos, nincs ami elromoljon…
Kedvcsinálónak: érezze és élvezze mindenki az URAL-filinget!
http://www.youtube.com/watch?v=ZkeMzPSOZq8&NR=1&feature=endscreen
Jani55!
Nem tudom, hogy elolvastad-e hírt figyelmesen, de semmi rosszat nem mondtam a motorról. Éppen, hogy az ellenkezőjét, hogy itthon lenézik és leszólják, pedig jó kis gépezet. Sajnos nem volt még szerencsém kipróbálni, de ha lenne rá lehetőségem, szívesen mennék egy ilyen fogattal, minden bizonnyal nagy élmény.
Talán az elején történhetett a félreértés. Azt írtam, hogy nagyon szerethető és szerelhető. Tehát könnyű megszerelni, ha bármi lenne vele, mert egyszerű technika, éppen ezért nagy sikere is van az USA-ban, a régi, öreg motorosok pillanatok alatt, játszva elhárítják az esetleges hibát, ami azért valljuk be, elő szokott fordulni, a tengerentúli tulajdonosok szerint.
Nagyszerű, hogy a tiéden még nem romlott el semmi, örülhetsz is neki. Viszont, ha el is romlik, bizonyára könnyen megjavíthatod akár saját magad is. Ellenben egy mai hi-tech csodamasinával, aminél még sokszor a szakszerviz is csak a fejét vakarja..
Különben meg nekem nagyon tetszik ez a motor, remélem nincs harag! 🙂
Mi a helyzet a hátsó gumiddal? Van már?
Mert nagyon tető alá hoznánk már azt a megbeszélt tesztet, ha Neked alkalmas! 🙂
Macko: kölcsön kerekekkel vizsgáztam, mivel csak szeptemberben érkezik meg Linzbe az eredeti orosz gumiszállítmány. Onnan a 3. napon meghozza a gls. (2db 4.00X19 fontos lenne…) Utána megbeszéljük.