A gyártó számos textildzsekijében eddig is meglehetősen magas szintű védelemben lehetett része a Clover termékeire szavazó vásárlóknak. A legbiztonságosabb protektorokkal felszerelt dzsekik, kabátok számos kivitelben, férfi- és női fazonokban is kaphatóak.
Az olasz cég most ezeken felül kereskedelmi forgalomba hozott egy kizárólag fekete-sárga színben elérhető kabátot Crossover Airbag néven, amely minden eddigi védelemnél többet nyújt tulajdonosának. A három rétegű, minden évszakban használható dzseki anyaga Duratec7 névre hallgat, a váll- és a könyök részeken Ballistic szövettel kombinálva.
Kiváló vízlepergető hatású a felület, de a kabátban van még egy belső, aquazone névre hallgató lélegző, vízálló membrán. Thermo és clima controll béléssel is el van látva a ruhadarab, nehogy bármiben is hiányt szenvedjünk vagy komfortérzetünk sérüljön. Minden részén testreszabható, különböző rafinált zippzár és patent rendszerekkel. A kabáthoz természetesen nadrágot is tudunk csatlakoztatni egy derékzippzár segítségével. A légzsák eltávolítható, így a kabát egyszerűbben tisztítható.
Maga a légzsák 0,08 másodperc alatt fújódik fel, ami igen gyors reakció, elég ahhoz, hogy megelőzze testünk becsapódását. Technológiája a motoros légzsákokéhoz hasonló, de azon kívül, hogy nem áll közvetlen kapcsolatban a motorkerékpárral, egyéb információval nem rendelkezünk róla. A kabát elérhető airbag nélkül is, alapesetben 299, légzsákkal 499 eurós áron. Az alábbi kisfilmben pedig körbe is nézhetjük az újdonságot bezárt és kinyíló légzsákkal is:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Itt azt írják, hogy van összeköttetés, rugós: http://www.webbikeworld.com/r4/clover-crossover-airbag-jacket/
Nézd meg ezen a videón, amikor 20 mp körül először bukik a Dummy – még el sem kezd eltávolodni a motortól, amikor berobban a lufi.
A linken tényleg azt írják, hogy csatlakoztatva van a motorhoz és a legalsó videón 55mp környékén egyértelműen látszik is, hogy meghúznak valamit.
Ráadásul az 500 dolláros árba nem hiszem, hogy belefér a Dainese hiper-szuper érzékelője. De legyen nektek igazatok.
Egy katapult kabát és ejtőernyő jobban esne – persze alagút érzékelővel.