Még élénken él bennem az emlék, amikor egy ilyen gép birtoklása esetén elájultam volna a gyönyörűségtől. Akkoriban még igen ifjonc voltam, ma már talán nem annyira, de legalább a memóriám még a régi.
Az Aprilia ezzel a modellel valóban elsősorban az ifjúságot célozza, és bizony igen komolyan is veszi ezt a réteget. Bölcsen, hiszen ők a jövő zálogai, tehát ha most jó pontot szerez a márka náluk, akkor valószínűleg egy életen át jó emlékek és bizalom lesz az első gondolatuk az Aprilia név hallatán. Bölcs hozzáállás. Tehát igyekeznek minőséget adni a vásárlóknak, és ez meg is látszik a szerkezet minden porcikáján.
Kifejezetten mutatós a kis szöcske, de ez nem minden. A gyártó kijelentése szerint igen tartós is. Erős acél váz, acél hátsó lengőkar, 40 milliméteres első telók közel 20 centi rugóúttal, vízhűtés, hatgangos váltó, erős és ehhez a teljesítményhez bőven túlméretezett fékek elöl 260, hátul 180 milliméteres tárcsákkal, valamint minőségi kidolgozás jellemzi a kis vasat.
Azok számára, akiknek inkább a városi használat a hangsúlyos, és kevésbé járnak úttalan utakon, készült egy szupermotó változat is SX50 néven. Itt nem 21 és 18 collos kerekeken fut a motor, hanem 17-es utcai gumikon, valamint az első féktárcsa 260 milliméter helyett 300-as lett.
Üzemanyag tankjuk egyaránt 7 liter keverék befogadására alkalmas, így semmi sem szabhat gátat az ifjú rájderek felhőtlen szórakozásának, esetleg iskolába vagy egyéb teendőik után járkálásuknak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »