Függetlenül attól, hogy valaki szereti-e az off-road motorsportokat vagy sem, ha egy olyan hatalmas motorkerékpár gyártó, mint a Honda vissza kíván térni ebbe a szegmensbe, és felveszi a kesztyűt, az úgy gondolom, mindenképpen igen örömteli hír.
A legnagyobb japán motorkerékpár-gyár nemrégiben tartott egy beszámolót, ahol a következő tíz esztendő terveit és stratégiáját jelentette be a Honda elnök-vezérigazgatója, Takanobu Ito. Itt hangzott el többek közöt az is, hogy gyakorlatilag elkészült a CRF 450X versenyenduróból fejlesztett versenykész rally gép, amellyel vissza akarják hódítani a régen porba veszett sivatagi dicsőséget.
Hogy ez mennyire így van, azt mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy a csapat bemelegítésül már el is indul az október 14 és 20 között zajló Marokkó rallyn. Ito san elmondotta továbbá, hogy nem veszik félvállról a kihívást, ezért a Honda európai, amerikai és japán divíziójából állítottak össze egy olyan team-et, amely garantálja a lehető legmagasabb szintű szakmai hátteret az új gyári csapatnak.
Kell is ez, mert bizony 24 éve indult utoljára gyári Honda csapat ezen a megmérettetésen, és a cél bevallottan ötről a hatra jutni, azaz a hatodik Dakar győzelem. 2013. januárjában minden kiderül…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »