Minden lében kanál

Teszt: Honda CRF250L
2012. augusztus 08., szerda - Zsore

Talán a válság hívta életre? Esetleg egy jól átgondolt válasz a jelenlegi vásárlói igényekre? Bármi is legyen az igazság, örülhetünk, hogy megszületett!

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

kukulec -

köszi szépen


verpe -

Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.

A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.

De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.

Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.

Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.

Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.


kukulec -

lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?


verpe -

Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.

Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.

Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.

Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.


eko -

Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot.  🙂


alvaro -

Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.


Motolujzi -

Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.


Bara -

 Alvaro 

 

Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál. 

 

Motolujzi

 

Dologozok a képen:D

de  teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok


XYZ -

Kéne!


hk417 -

Ezt mondjuk megkostolnám!


Előző bejegyzés

Nincs kérdés!

2012. július 31., kedd
Menetpróba: BMW C600Sport és C650GT

Következő bejegyzés

Ne kapj hőgutát a motoron!

2012. augusztus 09., csütörtök
Kánikula

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák sorozat, 18. rész: A VÉSZFÉKEZÉS

2019. július 13., szombat

Rengeteg motoros baleset vezethető vissza arra, hogy a motoros nem tud megfelelően megállni. A vészfékezés a legalapvetőbb életmentő technika!

Elolvasom »
Motorozási technikák

Az egyetlen lánc, amely a szabadságot képviseli: így ápold!

2019. július 12., péntek

A motorkerékpárok többségének hátsó kerekét forgató lánc folyamatos törődést igényel. Nézzük, mi mindennel tudod növelni az élettartamát.

Elolvasom »
Láncápolási kellékek

Kisoroszlán: Benelli Leoncino 250 teszt

2019. július 11., csütörtök

A Benelli Leoncino 250 a tavaly tesztelt testvér mellé és nem helyett érkezett. Vajon van létjogosultsága a szintén A2-es 500-as mellett? - Onroad.hu

Elolvasom »
Új motor teszt

BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning

2019. július 04., csütörtök

Létezik egy hely, ahol minden nap motorosokat mentenek meg a saját hülyeségüktől, a hírekben mégsem szerepelnek. Ez a vezetéstechnikai tréning.

Elolvasom »
Élménybeszámoló

Hirdetés