Minden lében kanál

Teszt: Honda CRF250L
2012. augusztus 08., szerda - Zsore

Talán a válság hívta életre? Esetleg egy jól átgondolt válasz a jelenlegi vásárlói igényekre? Bármi is legyen az igazság, örülhetünk, hogy megszületett!

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

kukulec -

köszi szépen


verpe -

Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.

A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.

De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.

Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.

Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.

Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.


kukulec -

lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?


verpe -

Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.

Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.

Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.

Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.


eko -

Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot.  🙂


alvaro -

Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.


Motolujzi -

Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.


Bara -

 Alvaro 

 

Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál. 

 

Motolujzi

 

Dologozok a képen:D

de  teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok


XYZ -

Kéne!


hk417 -

Ezt mondjuk megkostolnám!


Előző bejegyzés

Nincs kérdés!

2012. július 31., kedd
Menetpróba: BMW C600Sport és C650GT

Következő bejegyzés

Ne kapj hőgutát a motoron!

2012. augusztus 09., csütörtök
Kánikula

Ezeket olvastad már?

Egy praktikus kanapé: Honda Forza 300 (2019) teszt

2019. december 07., szombat

Az NSS300, vagyis a nagyobbik Honda Forza a városi és akár túrázásra is használható robogók egyik legjobb ötvözete. Hibája alig akad.

Elolvasom »
Új motor teszt

Szellőzni és állni a vizet: Hevik Ikaro dzseki bemutató

2019. november 29., péntek

Vannak, akik a nyitható szellőzős kabátokban már nem bírják nyáron. Nekik lehet kitűnő választás a Hevik Ikaro, amely szellős és vízálló is.

Elolvasom »
Bemutató és menetpróba

Félig megfent penge: Suzuki Katana (2019) teszt

2019. november 24., vasárnap

Nagy várakozás után tért vissza a piacra a Suzuki legendás típusa, a Katana. A motor azonban nem minden szempontból ad okot a hurrázásra.

Elolvasom »
Új motor teszt

Motorozási technikák, 22. rész: Az ív módosítása kanyarban

2019. november 18., hétfő

Előfordul, hogy a tervezett ív során valamilyen akadály bukkan fel előttünk a kanyarban. Ilyenkor azonnal irányt kell módosítanunk. De hogyan?

Elolvasom »
Motorozási technikák