Minden lében kanál

Teszt: Honda CRF250L
2012. augusztus 08., szerda - Zsore

Talán a válság hívta életre? Esetleg egy jól átgondolt válasz a jelenlegi vásárlói igényekre? Bármi is legyen az igazság, örülhetünk, hogy megszületett!

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (10 hozzászólás)

kukulec -

köszi szépen


verpe -

Ezek a lábtartók elég furák, így fotón keresztül mindenféleképpen.

A hátsót valahogy nem értem, olyan mintha valami trükk lenne a fotón.

De számomra az első is fura, fixen rá van hegeszve a vázra.

Se a váltókar, se a fékpedál nem visszahajlós.

Én azért egy csomagtartó vasat el tudnék rajta viselni hátul.

Élőben lehet másabb, de nekem több ponton is megingott a tökéletessége ennek a bringának.


kukulec -

lenne egy nagyon amatőr kérdésem: ezeknél a motoroknál létezik olyan opció, amivel az üzemanyagtartály kapacitását lehet növelni?


verpe -

Igen, vannak olyan gyartók, akik a gyári állapotot fejlesztik tovább.

Üzemanyagtankot is szoktak gyártani, álltalában műanyagból.

Mindenféle kütyüvel fel lehet szerelni egy terepmotort. Amerikában van ennek nagy divatja.

Talán az Acerbis az egyik legismertebb ilyen gyártó.


eko -

Ha tényleg nem eszik sokat, akkor csinálnék belöle egy szupermotot.  🙂


alvaro -

Az azért érdekelne, hogy ért le a 160 centis csaj lába erről az ülésről.


Motolujzi -

Kérdezném, hogy hány centi és hány kiló vagy? A motor nekem is tetszik, csak félek, hogy nem ér le a lábam. Kár, hogy rólad nem volt kép az illusztrációban.


Bara -

 Alvaro 

 

Simán, a 174 cm-el teli talpra leért a lábam. De mivel könnyű a motor meg lehet dönteni megállásnál. 

 

Motolujzi

 

Dologozok a képen:D

de  teljes menetfelszerelésben (crosscsizma,protektoring, térdprotektorok) kb 85 kg vagyok


XYZ -

Kéne!


hk417 -

Ezt mondjuk megkostolnám!


Előző bejegyzés

Nincs kérdés!

2012. július 31., kedd
Menetpróba: BMW C600Sport és C650GT

Következő bejegyzés

Ne kapj hőgutát a motoron!

2012. augusztus 09., csütörtök
Kánikula

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 31. rész: Ideális kanyarív újratöltve

2020. szeptember 11., péntek

Sorozatunk 30. részében az ideális jobbos kanyarív tekintetében nem voltunk kellően körültekintőek. Így most pótoljuk az akkori hiányosságot.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Van új a nap alatt: állítható bélések a Nolan bukósisakokban

2020. szeptember 09., szerda

A fejformádhoz, vagy éppen a motorod stílusához igazítható bukósisak-bélés? Csak addig tűnik hülyeségnek, amíg meg nem ismered a Nolan újítását.

Elolvasom »
Technika

Egy remek motoros program: jön a motoRun MINI túraverseny

2020. szeptember 02., szerda

Belföldön lesz, és a közúti száguldozáson kívül minden benne van, amitől a motorozás izgalmas. Ha szeptember, akkor motoRun MINI!

Elolvasom »
Programajánló

Téltől a nyárig: Rebelhorn Patrol motoros ruha tartósteszt

2020. augusztus 28., péntek

A Rebelhorn márka hazánkban ma még nem túl ismert. Túrázóknak szánt csúcsmodelljük, a Patrol motoros ruha pedig igen figyelemre méltó cucc!

Elolvasom »
Tartósteszt