Sokan már így is messze a legjobb széria ezres szupersport gépnek tartják a bajorok masináját. A gyárnak azonban ez sem elég: az igazi ínyencek számára egy brutálisan megvadított változatot készítettek. A HP4 (a korábbi HP2, azaz kéthengeres boxermotorra épülő High Performance motorokhoz hasonló különlegesség, ezúttal négy hengerrel) minden szempontból a “sima” RR fölé fog kerekedni: az átírt motorvezérlésnek köszönhetően 200-205 lóerős csúcsteljesítményéhez a száraz súlya (a felhasznált rengeteg karbon alkatrésznek hála) 170 kilogramm körül lesz.
A hivatalosan a 2013-as modellévre jegyzett BMW S1000RR HP4 ezen kívül teljes Akrapovic titánium kipufogórendszert, továbbfejlesztett és verseny ABS-szel kiegészített Brembo monoblokk fékeket, új alumínium ráfokat (opciósan karbonkerekekkel is rendelhető), továbbfejlesztett menetvezérlő-elektronikát, versenykörülményekre optimalizált, elektronikusan szabályozható Öhlins futóművet és digitális műszerpanelt is kapott. Állítólag a vázhoz is hozzányúltak, hogy alkalmazkodni tudjon a megnövekedett erőhatásokhoz. A gépet értesülések szerint már szeptember első heteiben meg lehet rendelni, árát 20’000.- euró, azaz körülbelül 5,8 millió forint környékére saccolják.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Na,ez az a katgória,amire már rá sem tudnátok beszélni.