Tartósteszt a javából

Olvasói tartósteszt
2011. október 03., hétfő - Macko

Mindig öröm olyan motorosokat találni, akik nem sűrűn cserélgetik kedvencüket, viszont annál többet gurulnak vele. Kedves olvasónk éppen ilyen.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Motorkerékpárok a Goodwood fesztiválon

Fesztivál

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

TeeJay -

Ezt a cikket nekem baromira nem lett volna szabad elolvasnom… Már egy ideje szemezgetek az XT-vel…


XYZ -

Én is nézegetem egy ideje az XT660R hírdetéseket,nagyon szimpatikus gép.A hazai utakra tökéletes.

 


wazabby17 -

Hello!

 

   Drakulálok a szép futásteljesítményhez!!

   Azt szeretném krédezni, hogy ez a meglazult anya milyen hangot produkált? Olyan érceset, és csak bizonyos fordulatszámon kb. 4ezer körül lehetett hallani, de akkor nagyon durva volt?

   Azért kérdem, mert egy Aprilia Pegaso-val voltam(elméletileg ugyanaz a motor van benne mint az XT-ben), és abból vmi olyan fura/sértő hang jön elő 4ezer körül, mintha vmi hozzásúrlódna valamihez, de aztán megszűnik.

 

wazabby


sárvi -

Szia wazabby17!

Ami nálam jelentkezett az nem súrlódó hang volt, hanem zörgő-kopogó, de valóban magas fordulatszámon el csendesedett, meg nem szünt.

Szerintem ne halogasd az ellenőrzést, javítást, mert javulni nem fog.

Az előtted szólóknak, és mindenkinek, nem rá beszélni akarok senkit erre a típusra, én csak a tényeket közöltem…

… azok meg magukért beszélnek.


ngyorgy -

Gratulálok a cikkhez!

Csak megerősíteni tudom a típusról leírtakat, igaz én még “csak” 41000km-nél járok és az enyém 2008-as. “Tök unalmas motor” – már ami a hibákat illeti 🙂

Városban, környékén és úgy általában a magyar utakra az egyik legjobb választás – főleg ha ár-érték arányt nézzük.

Az olajat valóban érdemes 5000km-es periódusban cserélni, meghálája.

Ha valaki kíváncsi a típussal kapcsolatos összes tapasztalatra az XT660-Club oldalán szinte minden fent van!

 


murnyul -

 Pistikém úgy tűnik megfogadtad a tanácsomat, természetesen ebben partner volt a Mackó is!

 Mivel jól ismerjük egymást nekem nem sok újdonságot irtál mondtál, de nem én vagyok a fontos ebben a történetben, mi továbbra is személyesen beszéljük meg motoros élményeinket és adunk ötleteket egymásnak!

 Csak öt éve még nem gurultunk egy egészségeset!

 Fogadjuk meg együtt ez egy jövő évi Erdélyi- túrán már nem lesz kérdés.


Tomchy -

Szabad kérdezni, mi az a két cső a kipufogók alatt?


sárvi -

A bal oldaliban kényelmesen el fér egy flakon víz és egy térkép, a jobb oldalon eső nadrág, láthatósági mellény, spanifer és egyéb kacatok vannak, Rövidebb utak, de főleg terepezések alkalmával nincs szükség hátsó dobozra és, vagy tank táskára, ami csak zavarna, és mégis van minden ami szükséges lehet.


Előző bejegyzés

Nagyon különleges videó: Így dolgozik a motoros rendőr

2011. szeptember 26., hétfő
Onboard

Következő bejegyzés

Nemo kapitány robogója

2011. október 06., csütörtök
Teszt: Yamaha BW's 125

Ezeket olvastad már?

A legkívánatosabb csupasz: MV Agusta Brutale 800RR teszt

2018. augusztus 17., péntek

Nem igazán tud más labdába rúgni az olasz motorok különleges szépségével. Vajon egy mai MV Agusta annyira jó is, mint amilyen szép?

Elolvasom »
Új motor teszt

Elindult a BázisMotor új weboldala és egyre frissül az üzlet is

2018. augusztus 15., szerda

Az egyik tradicionálisnak nevezhető budapesti motorosbolt megújulása keretében új weboldallal is vár. A BázisMotor üzletében szét is néztünk.

Elolvasom »
Üzletbemutató

Az amerikai prémium: Bell Star bukósisak bemutató és menetpróba

2018. augusztus 13., hétfő

A tengerentúlon a Bell bukósisak számít abszolút prémiumnak a motorosok között. Mivel már nálunk is kapható, így megnéztük, mit is tud.

Elolvasom »
Kiegészítő teszt

71 nap és 22’126 kilométer: a Real World Group megkerülte a Földet!

2018. augusztus 11., szombat

Tegnap hazaért Dunaújvárosba az a két magyar motoros, akik sok év után újra körbemotorozták a Földet. Csodaszép gondolatok személyesen tőlük!

Elolvasom »
Utibeszámoló

Hirdetés