Tartósteszt a javából

Olvasói tartósteszt
2011. október 03., hétfő - Macko

Mindig öröm olyan motorosokat találni, akik nem sűrűn cserélgetik kedvencüket, viszont annál többet gurulnak vele. Kedves olvasónk éppen ilyen.

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

TeeJay -

Ezt a cikket nekem baromira nem lett volna szabad elolvasnom… Már egy ideje szemezgetek az XT-vel…


XYZ -

Én is nézegetem egy ideje az XT660R hírdetéseket,nagyon szimpatikus gép.A hazai utakra tökéletes.

 


wazabby17 -

Hello!

 

   Drakulálok a szép futásteljesítményhez!!

   Azt szeretném krédezni, hogy ez a meglazult anya milyen hangot produkált? Olyan érceset, és csak bizonyos fordulatszámon kb. 4ezer körül lehetett hallani, de akkor nagyon durva volt?

   Azért kérdem, mert egy Aprilia Pegaso-val voltam(elméletileg ugyanaz a motor van benne mint az XT-ben), és abból vmi olyan fura/sértő hang jön elő 4ezer körül, mintha vmi hozzásúrlódna valamihez, de aztán megszűnik.

 

wazabby


sárvi -

Szia wazabby17!

Ami nálam jelentkezett az nem súrlódó hang volt, hanem zörgő-kopogó, de valóban magas fordulatszámon el csendesedett, meg nem szünt.

Szerintem ne halogasd az ellenőrzést, javítást, mert javulni nem fog.

Az előtted szólóknak, és mindenkinek, nem rá beszélni akarok senkit erre a típusra, én csak a tényeket közöltem…

… azok meg magukért beszélnek.


ngyorgy -

Gratulálok a cikkhez!

Csak megerősíteni tudom a típusról leírtakat, igaz én még “csak” 41000km-nél járok és az enyém 2008-as. “Tök unalmas motor” – már ami a hibákat illeti 🙂

Városban, környékén és úgy általában a magyar utakra az egyik legjobb választás – főleg ha ár-érték arányt nézzük.

Az olajat valóban érdemes 5000km-es periódusban cserélni, meghálája.

Ha valaki kíváncsi a típussal kapcsolatos összes tapasztalatra az XT660-Club oldalán szinte minden fent van!

 


murnyul -

 Pistikém úgy tűnik megfogadtad a tanácsomat, természetesen ebben partner volt a Mackó is!

 Mivel jól ismerjük egymást nekem nem sok újdonságot irtál mondtál, de nem én vagyok a fontos ebben a történetben, mi továbbra is személyesen beszéljük meg motoros élményeinket és adunk ötleteket egymásnak!

 Csak öt éve még nem gurultunk egy egészségeset!

 Fogadjuk meg együtt ez egy jövő évi Erdélyi- túrán már nem lesz kérdés.


Tomchy -

Szabad kérdezni, mi az a két cső a kipufogók alatt?


sárvi -

A bal oldaliban kényelmesen el fér egy flakon víz és egy térkép, a jobb oldalon eső nadrág, láthatósági mellény, spanifer és egyéb kacatok vannak, Rövidebb utak, de főleg terepezések alkalmával nincs szükség hátsó dobozra és, vagy tank táskára, ami csak zavarna, és mégis van minden ami szükséges lehet.


Előző bejegyzés

Nagyon különleges videó: Így dolgozik a motoros rendőr

2011. szeptember 26., hétfő
Onboard

Következő bejegyzés

Nemo kapitány robogója

2011. október 06., csütörtök
Teszt: Yamaha BW's 125

Ezeket olvastad már?

Csak a stílusról szól, vagy mást is tud? Yamaha XSR700 teszt

2017. január 17., kedd

A Yamaha modern klasszikusainak sorában az MT-07 alapjain épül fel az XSR700. Vajon csak külsejében tér el a remek csupasztól, vagy másban is?

Elolvasom »
Új motor teszt

Egy súlyos motoros baleset lezárása: igenis létezik hepiend!

2017. január 12., csütörtök

Pont egy éve olvashattatok a súlyos motoros baleset utáni hercehurcáról, ami tönkretette egy ember életét. Azóta a történet hatalmasat fordult! (x)

Elolvasom »
Baleset

Egy igazi sportember bukása: igy adta fel Laller a Dakart

2017. január 06., péntek

Egy ország támogatását élvezve vágott neki Laller a Dakarnak. A harmadik nap elején azonban feladta a versenyt. Most megtudod, miért.

Elolvasom »
Emberi sors

Onroad.hu évadnyitó motorozás: Kiskörút, Nagykörút…

2016. december 29., csütörtök

Lassan hagyományosnak nevezhető módon az újév első napján az Onroad.hu egy garantáltan évadnyitó gurulásra hívja olvasóit. Ezúttal a budapesti körutakra.

Elolvasom »
Meghívó

Hirdetés

 

Hirdetés