1985-ben dobta piacra a Yamaha a V-Max-ot, amely akkor hatalmasnak számító teljesítményével és markáns megjelenésével örökre beírta magát a motorkerékpárok történelemkönyvébe. Ma a túlzások korát éljük, ebben a környezetben kellett egy önmagában is túlzó koncepciót újraalkotni. Nézzük, hogy sike
Elolvasom »A legerősebb, a legújabb és a legfurcsább négyhengeres ezres sportmotort eresztettük össze egy rövid teszten, hogy kiderüljön, van-e egyértelmű elsőség a motorgyártás technikai csúcsát képviselő literes kategóriában. A választ nem sikerült kideríteni, de sok minden mást igen. (…)
Elolvasom »Már régen vége azoknak az időknek, amikor egy motorral kellett minden helyzetben helyt állni. A Yamaha MT-03 speciálisan egy zsúfolt szegmensben ad alternatívát a motorozásra. Mint minden motor esetében a nagy kérdés az, hogy mire is jó. (...)
Elolvasom »Az ezres naked kategóriát az európai gyártók uralják, legalábbis a kívánságlisták alapján. A legizgalmasabb klubba a japánok nem eddig kaptak meghívót, a CB1000R törheti meg a jeget. (...)
Elolvasom »A BMW az elmúlt években több-kevesebb sikerrel próbálkozik új területeken. A nagy és erős motorok gyártása hengerelrendezéstől függetlenül jól megy, a kisebb kategóriákban azonban az érdekes motorok ellenére is, nehéz dolga van a bajoroknak. Az F800R az egyik legnehezebb kategóriában próbálkozik, legkev
Elolvasom »A motorozás – a motorosok lelkesedésének köszönhetően – újabb és újabb kategóriákkal bővül. Így született meg a pitbike is, amely kicsit hasonlít a krosszozáshoz, azonban speciálisan erre a célra fejlesztett motorokkal űzik. Komoly állóképességet igénylő, ám anyagi oldalról sokak számára hozzáf
Elolvasom »„Örömmel értesítünk mindenkit, hogy megszületett a világ legjobb motorkerékpárja! Az Onroad felfüggeszti működését, mert a tulajdonos már úton van Las Vegasba vagyonszerzési céllal, hogy vásárolhasson egyet.” – szép bevezető, még ha nem is teljesen igaz…
Elolvasom »A Gladiust azóta várom, amióta először tudomást szereztem jöttéről. A Suzuki egyik kedvenc márkám, a 650-es V-motor pedig saját V-Stromomban is ott dübörög, így nagyon kíváncsi voltam milyen lesz a megosztó megjelenésű motor nyergében ülni. (...)
Elolvasom »Az MT-01 már ötödik modellévét éli jelentős átalakítások nélkül. Mi lehet az oka, hogy egy csúcskategóriás motor gyakorlatilag változatlan formában a piacon van és a mai napig veszik az emberek? Ennek próbáltunk utána járni.
Elolvasom »Ha egy motor nagyon erős, akkor általában a többi részlet könnyen feledésbe merül, mert akkora adrenalinbombát jelent rajta ülni. A K1300R esetében ez kicsit másképpen van. Hatalmas ereje csak egy, a számos erényét felvonultató listáról. (...)
Elolvasom »Hosszú ideje szerettem volna kipróbálni, hiszen minden ilyen jellegű technikai fejlesztés - amely a kényelmet és a biztonságot szolgálja, ám nem csökkenti a motorozás élményét - érdekel. Végre eljött az idő, és vallatóra foghattam a Yamaha kuplungkarjától megfosztott utazómotorját.
Elolvasom »Szívesebben vittem volna el a 400-as nagytesóját, de egyáltalán nem bántam meg, hogy felültem a DR125SM-re. Nem egy erőgép, de hosszú idő után megint mindenféle kötöttség és kényszer nélkül motoroztam. Csak úgy, szabadon.
Elolvasom »