Idei utolsó közös gurulásunk igazi kultúr-gasztro túra lesz. Ugyanis a tatai váron kívül két jó cukrászda a cél. No meg egy csomó szép kanyar!
Elolvasom »Az MT-07 is Japán sötét oldalát tartalmazza, ám kifinomultabb formában, mint a nagyobbik testvére. Tökéletes összhang jellemzi a Yamaha belépőmotorját.
Elolvasom »A mai motorgyártás világában a VFR 800 előző generációja páratlanul hosszú ideig piacképes maradt. Most azonban nagyon belenyúltak a mérnökök.
Elolvasom »A BMW GS modelljeit kifejezetten olyan utakon terelgettük, ahová azokat megálmodták. Sár, homok, agyag, murva - minden volt. Még egy hatalmas bukfenc is.
Elolvasom »A Kawasaki felfrissített sporttúrázója, a Z1000SX a ráncfelvarrással fontos újításokat kapott. Tesztünkből kiderül, melyek ezek.
Elolvasom »A BMW vezetéstechnikai alapfilozófiája a biztonságos motorozás. A Haladó szinten országúti sebességek mellett tanuljuk meg a motorkezelést.
Elolvasom »A Burgman név egyet jelent a praktikusan használható robogóval. Három kivitele közül most a legkisebb kasznit próbáltuk ki a nagyobb motorral.
Elolvasom »Igazi motoros többnyire a hegyekbe indul túrázni. Európában az Alpok a legnagyobb hegylánc, és már akár három nap alatt is belekóstolhatunk.
Elolvasom »A Yamaha klasszikus megjelenésű bobberje, az XV950R zseniális motor. Lenne, amennyiben el tudnánk tekinteni néhány apró stílusbeli hibájától.
Elolvasom »A Kawasaki képviselete felrúgva eddigi hagyományait nem a Hungaroringre vitte éves találkozóját, hanem a közútra, egy remek túra keretében.
Elolvasom »