A víz szalad, a dupla lámpás fejidom marad. A Yamaha különös gondot fordított arra, hogy az MT-10 hangja is különleges legyen.
Elolvasom »Kamu kémfotók helyett profi képeket tettek közzé a könnyebbé és erősebbé váló Triumph Tiger 1200-ról.
Elolvasom »Az Euro5 kivégezte a négyhengeres Honda CB1100-at, de ez nem jelenti azt, hogy retró naked nélkül maradunk.
Elolvasom »A beérkező kémfotó egy olyan modern Moto Guzzi nakedet mutat, ami valószínűleg csak álca, valójában egy V7-et rejt.
Elolvasom »A svéd Husqvarna cég első túraendurója, a Norden 901 nem más, mint egy különleges KTM 890 Adventure.
Elolvasom »És persze, hogy erősebb lesz néhány ezen a szinten már közel lényegtelen lóerővel az új MT-10.
Elolvasom »Senki nem hozott annyi érmet az MV Agustának, mint Giacomo Agostini. A Superveloce Ago az ő motorjait idézi.
Elolvasom »2022-re jelentősen frissült a CB500F, a CBR500R és a CB500X a Honda kínálatában. Várható volt, hogy ezzel az áruk is emelkedik.
Elolvasom »Egymásnak ellentmondó információkat lehet kibogozni a nemzetközi sajtóból a Honda Rebel 250-nel kapcsolatban.
Elolvasom »A Royal Enfield KX koncepciót 2018-ban az EICMA-n mutatták be és baromi dögös volt. Reméljük tényleg marad belőle valami.
Elolvasom »Azonban a Royal Enfield Himalayan nagy, 650 köbcentis változatára még legalább 2024-ig kell várni.
Elolvasom »Várhatóan radaros biztonságtechnológiával és frissített dizájnnal lepi meg a Kawasaki a H2 SX rajongóit.
Elolvasom »