A legvalószínűbb, hogy az MV Agusta is beszáll a középméretű, valóban terepképes túraenduók piacába.
Elolvasom »SP, azaz teljes nevén Sport Production változatot kapott a V4-es Ducati Streetfighter, ami így nem erősebb, hanem könnyebb lett.
Elolvasom »A 153 lóerő és a 178 kilogrammos száraz tömeg a két fő adat, amely a Ducati Streetfighter V2-t jellemzi.
Elolvasom »November 23-án mutathatják be az új ZX-6R-t, egy új Versyst, valamint talán a Kawasaki első elektromos motorját.
Elolvasom »Ahogy a Z900-ra ráépül a Z900 RS, a Z650-re a Z650 RS, úgy a következő retró modell a Z400 alapú Z400 RS lehet.
Elolvasom »A víz szalad, a dupla lámpás fejidom marad. A Yamaha különös gondot fordított arra, hogy az MT-10 hangja is különleges legyen.
Elolvasom »Kamu kémfotók helyett profi képeket tettek közzé a könnyebbé és erősebbé váló Triumph Tiger 1200-ról.
Elolvasom »Az Euro5 kivégezte a négyhengeres Honda CB1100-at, de ez nem jelenti azt, hogy retró naked nélkül maradunk.
Elolvasom »A beérkező kémfotó egy olyan modern Moto Guzzi nakedet mutat, ami valószínűleg csak álca, valójában egy V7-et rejt.
Elolvasom »A svéd Husqvarna cég első túraendurója, a Norden 901 nem más, mint egy különleges KTM 890 Adventure.
Elolvasom »És persze, hogy erősebb lesz néhány ezen a szinten már közel lényegtelen lóerővel az új MT-10.
Elolvasom »Senki nem hozott annyi érmet az MV Agustának, mint Giacomo Agostini. A Superveloce Ago az ő motorjait idézi.
Elolvasom »