Nagyon közel lehet a megújuló Triumph Tiger 1200 bemutatója, hiszen új fotókkal igyekeznek éppen felcsigázni az érdeklődést. Mutatnak és nem is. A nem szokványos megoldás, hogy a motort álcafestésben kapták lencsevégre. Ez egyfelől örvendetes, hiszen nem félbevágott krumplival fényképezett kamu kémfotókat kell nézegetnünk, hanem itt van rendesen. Na meg kevésbé is az, hiszen a pontos részleteket azért még mindig elég jól fedik, ráadásul új információk nem érkeztek hozzá.
Azt viszont már tudjuk, hogy az új Tiger 1200 köbcentiben kicsit lefelé megy, hiszen a mostani 1215-ös blokkot a Speed Triple RS-től örökölt 1160-as háromhengeres váltja. A hengerűrtartalom csökkenés azonban várhatóan erőnövekedéssel, viszont tömegcsökkenéssel fog kecsegtetni.
A képek alapján az új Tiger összességében nem a géesi úton indult el. Elődjénél slankabb, könnyedebb hatású, bár ebben jelentősen közre játszhat a friss 900-nál látott fejidom dizájnhoz való közeledés. További információkra a nagyon közeljövőben számítunk.
Cimkék:
Hogy mégis mihez kell magnézium egy motorkerékpáron? Például a vázaknak egészen fontos alkotóeleme.
Elolvasom »A víz szalad, a dupla lámpás fejidom marad. A Yamaha különös gondot fordított arra, hogy az MT-10 hangja is különleges legyen.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »