Nagyon szép szimbolikája van annak, hogy a Ducati Streetfighter V4 SP kivitelnek olyan reklám videót álmodtak, amelyben még egy kósza nanoszekundum erejéig sem merül fel az utcai felhasználás gyanúja. Pályanaked? Van egyáltalán ilyen kategória? Vagy legyen? Végtére is az ez a kétbetűs megjelölés a Sport Production szavakból ered.
Ám sportosság ide vagy oda, a blokk nem lett erősebb – na nem mintha csak kósza gondolati szinten is hiányolnánk bármit is a 208 lóerős Desmosedici Stradale blokkból, csupán a tényszerűség kedvéért említem.
Bár az adatok tökéletesen egyeznek az alapmodellével, talán az STM-EVO SBK szárazkuplungról érdemes szót ejteni, ami az ígéretek szerint jobb anti-hopping képességekkel bír. Másfelől a Ducati életérzéshez adott plusz is számottevő tényező.
Na és hogyan érhető tetten a többlet brutalitás, ha a marketingesek nem írhatnak plusz lóerőket a prospektusba? Természetesen a tömegcsökkentéssel. A V4 SP menetkész tömege 196 kilogrammra csökkent, ami három kiló fogyást jelent. Ebből csak a szénszálas BST felnik tesznek ki 1,4 kilogrammot, de a karbon első sárvédő, a forgácsolt alu lábtartók vagy a könnyített akkumulátor is szerepet kapnak.
Cimkék:
A Rocket, a Thruxton és a Street Twin is kap egy olyan fényezést, amelyet csak 2021-ben tesznek elérhetővé.
Elolvasom »És úgy tűnik, hogy a Kawasaki és a Yamaha mellé hamarosan megérkezik a Honda, valamint a Suzuki is.
Elolvasom »A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.
Elolvasom »Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »