Ha a koronavírus-járvány aktuális európai állapota engedi, akkor November 23-án nagyközönség előtt nyitják meg az EICMA kiállítást Milánóban. Az olaszországi motorbemutató show-ra a Kawasaki három – most még – titokzatos modellel készül. De mik lehetnek ezek?
A 2022-es modellév fokozatos felvezetése már javában zajlik a Kawánál. Olyan modellekről már lerúgták a szövetet, mint a Z900 és az RS változat pluszos kiviteléről az SE-ről, valamint a retró család egy kategóriával kisebb tagjáról, az új Z650 RS-ről. Azt is tudjuk, hogy fokozták a Z1000 SX túrakomfortját. De ha felmész a Kawasaki USA honlapjára, akkor láthatsz olyan promóciós képet is, amelyen még mindig akad három Kawasaki újdonság. Az egyik legfontosabb friss hús ebből valószínűleg a ZX-6R új változata, amelynek fontos feladata a WorldSSP-ben való helytállás lesz. A valósághoz várhatóan kevésbé áll közel a másik elmélet, miszerint a ZX-4R jöhet, ami nem lenne más, mint az ázsiai piacos ZX-25R européer változata.
A ZX mellett egy magasabb modell is helyet foglal a ponyva alatt. A Kawasakira két fontos feladat is vár a szegmensben a közeljövőben. Egyfelől csak várjuk és várjuk az off-road kompatibilis KLR 650 megjelenését az európai kínálatban. Másfelől talán ők is érzik, hogy ideje frissíteni a 650-es Versys modellt, aminek mára olyan alternatívái akadtak, mint a Tracer 7 mellett megjelenő Triumph Tiger Sport 660, azaz van hova felnőni. És a harmadik modell? Nemrég azzal a bejelentéssel borzolta a kedélyeket a Kawasaki, hogy 2035-re megválnak a tisztán belsőégésű meghajtású modelljeiktől. Ennek a kommunikációnak várható következő lépése az lenne, hogy az EICMA-n bemutatnak egy elektromos motort vagy egy készhez közeli hibrid modellt.
Cimkék:
Ahogy a Z900-ra ráépül a Z900 RS, a Z650-re a Z650 RS, úgy a következő retró modell a Z400 alapú Z400 RS lehet.
Elolvasom »A 153 lóerő és a 178 kilogrammos száraz tömeg a két fő adat, amely a Ducati Streetfighter V2-t jellemzi.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »