A nagy túraenduró piac is robog, mint a gyorsvonat, de az utóbbi néhány év szent grálja, a motorgyártó vállalatok új reménysége és minden bizodalma az eggyel kisebb kategóriában van. És ez alól a trendnyomás alól talán az MV Agusta sem fogja kihúzni magát. Persze biztos információk még nem jelentek meg, de az már egészen biztos, hogy komoly újdonsággal készülnek az olaszok november 23-ra, azaz az EICMA kiállítás megnyitó napjára.
Ennek felvezetésére indították el a Lucky Explorer programot. Létrehoztak neki egy weboldalt, valamint egy – jelen írás pillanatában – három fotós Instagram oldalt is. Nem sok, mértékkel informatív, de annyira pont jó, hogy megerősítse az első gyanúnkat.
A Lucky Explorer projekt szimbolikájában, névhasználatában egyértelműen a híres cigarettagyártót idézi. A márka olyan motorokon jelent meg, mint a Dakaron induló 750-es Cagiva Elefanton 1990-ben vagy a 900-as Elefanton 1994-ben, amikor Edi Orioli elsőként futott be vele a kategóriájában. Ha ehhez hozzátesszük, hogy az MV Agusta 2007-ben regisztrálta, majd 2009-ben igényelte az Elefant név használati jogát, akkor közel összeáll a kép, hogy nagyjából mi fog történni. Várjuk a fejleményeket!
Friss update videó:
Cimkék:
És úgy tűnik, hogy a Kawasaki és a Yamaha mellé hamarosan megérkezik a Honda, valamint a Suzuki is.
Elolvasom »A hónap második felében végre megismerjük az 502-es nagytestvérét, a Benelli TRK 800-at. Itt vannak az első képkockák!
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »