Sajnos rengeteg motoros baleset történik ugyanarra a kaptafára. Ott a kanyar, belenézünk és rájövünk: sok a tempó. Mit kell ilyenkor tenni?
Elolvasom »A mondás szerint a motorozás velejárója, hogy büdös leszel. De ennek sem kell így lennie: a lábad esetében a TCX sokféle megoldást kínál.
Elolvasom »Amikor laza talajon kell irányt váltani egy nagy túraenduroval, eleinte parázunk. Pedig a kanyarodás itt sem bonyolult, ha ismered a módját.
Elolvasom »Milyen testhelyzetben kanyarodj az úton? Nyomd le a motort, vagy ülj be a kanyar felőli oldalra? A kanyarodási stílusok témája nagyon összetett!
Elolvasom »A fékezés szabályai némileg megváltoznak, amikor elhagyjuk az aszfaltot. Nézzük a technikát, illetve hogy mit befolyásol laza talajon az ABS.
Elolvasom »Két személlyel megváltozik a motor fizikája. Mit kell tudnunk, hogy utassal is biztonságosan irányítsuk a gépet, és mit kell tudni az utasnak?
Elolvasom »Rengeteg motoros van, aki retteg kanyarban a fékezés gondolatától is. Pedig semmilyen veszély nincs ebben, csak ismerni kell a fizikai hátterét.
Elolvasom »Előfordul, hogy a tervezett ív során valamilyen akadály bukkan fel előttünk a kanyarban. Ilyenkor azonnal irányt kell módosítanunk. De hogyan?
Elolvasom »Nem csak gyorsabb, hanem sokkal biztonságosabb motoros is leszel a közúton a kanyarokban, ha megtanulod, melyik a helyes ív a sávodon belül!
Elolvasom »A motorosok között sok igazi hitvitát kiváltó dolog van. Ilyen a láncolajozó témaköre is. Kérdezzünk meg róla egy kenéstechnikai szakembert!
Elolvasom »A körforgalom az a hely, ahol motorral elég könnyű elesni. Ráadásul vannak a két sávos kialakításúak, ahol még autóval is ütközhetünk.
Elolvasom »Amikor egy nehéz enduroval keskeny erdei úton zsákutcába kerülsz, néha nehéz a megfordulás. A terepviszonyok kihasználása sokat segíthet.
Elolvasom »