
Az EICMA 2025 számos forradalmi újdonságot hozott a motorkerékpár-iparban. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a főbb gyártók legfontosabb bejelentéseit és új modelljeit.
A Royal Enfield a 125. évfordulóját ünnepelte az EICMA 2025-ön számos új modell bemutatásával.
Royal Enfield Bullet 650: A Royal Enfield bemutatta az új Bullet 650-et, amely a legújabb tagja a gyártó 650 cm³-es modellpalettájának. A motorkerékpár a kipróbált és tesztelt 648 cm³-es párhuzamos kéthengeres motort használja, ugyanazt az egységet, amely az Interceptor 650-ben és a Continental GT 650-ben dolgozik. A motor hathangú sebességváltóval és csúszásgátló tengelykapcsolóval párosul. A Bullet 650 hagyományos Bullet dizájnelelemeket tartalmaz, mint például a csepp formájú üzemanyagtartály kézzel festett csíkokkal, szárnyas jelvény, az LED fényszórót övező tigrisszem pilótalámpák és az egyenes testtartás, amely mindig is a Bullet védjegye volt. A motorkerékpár acél csővázat, Showa felfüggesztést használ, és drótkerekes kerekeken tömlős abroncsokkal fut. Globálisan a Bullet 650 két színben lesz elérhető – Cannon Black és Battleship Blue – az előbbit megerősítették Európában és Észak-Amerikában való értékesítésre 2026-tól.
Royal Enfield Bullet 650 motorcycle showcased at EICMA 2025 with a modern classic design.
Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black Edition: A Royal Enfield bemutatta a Himalayan adventure motorkerékpár új változatát, a Mana Black Edition-t. A Mana Pass-ról elnevezett kiadás, amely a világ egyik legmagasabban elhelyezkedő járható útja, Stealth Black befejezéssel rendelkezik matt részletekkel és lecsupaszított, funkcionális dizájnnal. A Mana Black Edition számos extrát kapott gyárilag felszerelve. Ezek közé tartoznak a fekete Rally kézvédők, egy Rally ülés, amely további tapadást és kényelmet biztosít hosszú utazásokon, egy Rally első sárhányó, amely off-road körülményekhez alkalmas, és tömlő nélküli küllős kerekek a jobb tartósság és a defektjavítás egyszerűsége érdekében. A modell várhatóan Indiában a Motoverse 2025-ön kerül bevezetésre november 21-23. között.
Royal Enfield Flying Flea FF S6: A Royal Enfield bemutatta városi+ elektromos mobilitási márkájának, a Flying Flea-nak új scrambler stílusú modelljét, az FF S6-ot. A könnyű városi felfedező off-road képességgel rendelkezik. A modell a 2024-ben bemutatott C6 után következik, és folytatja a vállalat lépését a csatlakoztatott elektromos mobilitás felé.
Royal Enfield Himalayan 750 Teaser: A márka megmutatta a Himalayan 750-et is, amely a legerősebb adventure motorkerékpár lesz a márkától, az új 750 cm³-es platformra épülve.
Az osztrák gyártó számos jelentős modellt mutatott be az EICMA 2025-ön.
KTM 990 RC R: A KTM bemutatta a 990 RC R középkategóriás sportmotorkerékpár végleges verzióját. A motorkerékpár egy 947 cm³-es LC8c párhuzamos kéthengeres motorral rendelkezik, amely 130 lóerőt és 103 Nm nyomatékot képes termelni. Acél csővázzal és alumínium lengőkarral rendelkezik. A felfüggesztés teljesen állítható WP Apex, míg az első fékrendszer a legújabb Brembo Hypure féknyergekkel rendelkezik. Az elektronikus rendszer átfogó, és egy 8,8 hüvelykes színes TFT érintőképernyős kijelzőn keresztül kezelhető. A KTM bejelentett egy 990 RC R Track verziót is, amely kizárólag pályahasználatra készült, világítás és rendszámtábla nélkül, de kifejezetten magasabb teljesítményre tervezett komponensekkel felszerelve. A csúcssebesség állítólag meghaladja a 300 km/h-t (186 mph).

KTM 990 RC R 2025
KTM RC 390: A KTM várhatóan bemutatta az RC 390 teljesen új, harmadik generációs változatát. Az évek során az RC 390 a választás volt azoknak a versenyzőknek, akik éles teljesítményt keresnek könnyű csomagban. A 2025-ös RC 390 karcsúbbnak, kegyetlenebbnek és kész az izgalomra tűnik. A új karosszéria alatt a KTM továbbfejlesztett 399 cm³-es LC4c motorja található – ugyanaz a motor, amely a legújabb KTM 390 Duke-ot hajtja, tisztább gázreakcióval és egészségesebb teljesítményszámmal.
KTM Brabus 1400R: A KTM bemutatott egy újabb együttműködési modellt a Mercedes-tuner Brabus-szal. A Brabus 1400R az 1390 Super Duke R Evo speciális változata, amely a KTM és a Brabus közötti hagyományt folytatja.

A Yamaha több modell frissítésével érkezett az EICMA 2025-re.
Yamaha R7 (2026): A Yamaha bemutatta a 2026-os R7 supersport motorkerékpárt élesebb stílussal és fejlett elektronikával a jobb pálya és utcai vezetéshez. A motorkerékpár megtartja 689 cm³-es folyadékhűtéses párhuzamos kéthengeres CP2 motorját, amelyet 72,4 lóerő 8,750 fordulaton és 67 Nm nyomaték 6,500 fordulaton kimenetre finomítottak, hathangú sebességváltóhoz kapcsolva szabványos gyors váltóval. Az R7 nem teljesen új, de a Yamaha 2026-ra mégis frissítette. Az új motorkerékpár meglepően sok változást kapott, kezdve az új felfüggesztéssel elöl és hátul – 4,7 hüvelyk utazás elöl és 4,8 hátul, csökkenve az 5,1 elölről és hátulról a 2025-ös modellnél. A motorkerékpár 72,4 lóerőt és 47,2 lb-ft nyomatékot termel.


The Yamaha R7 2026 supersport – EICMA 2025.
Yamaha WR125R: A Yamaha bemutatott egy új kétfunkciós motorkerékpárt is, a WR125R-t. A vállalat régóta rendelkezik vastag abroncsú TW200-zal és bármi is az XT250 dolga, de a WR125R valóban rendszeres dirt bike világítással és rendszámtábla tartóval.
Yamaha YE-01 Elektromos Motocross Koncepció: A Yamaha bejelentette, hogy bemutatja a YE-01 elektromos motocross koncepció modellt az EICMA 2025-ön. A YE-01 egy szórakoztató alapú megközelítést alkalmaz a szén-semlegesség felé, és közösen fejlesztették a francia elektromos motorkerékpár-gyártóval, az Electric Motion SAS-sal (CEO: Philippe Aresten).
A Kawasaki több modell frissítésével és új motorkerékpárral érkezett.
Kawasaki Ninja ZX-10R (2026): A Kawasaki bemutatta a 2026-os Ninja ZX-10R superbike-ot élesebb aerodinamikával és fejlett vezetési segédekkel a kiváló pálya és úttartási dinamikához. A modell megtartja 998 cm³-es folyadékhűtéses négyhengeres sormotor motorját, amelyet 203 lóerő 13,200 fordulaton és 115 Nm 11,400 fordulaton termelésre hangoltak, hathangú sebességváltóval és kétirányú gyorsváltóval párosítva. A 2026-os ZX-10R újratervezett karosszériával rendelkezik beépített aerodinamikus szárnyakkal, amelyek 25 százalékkal növelik a leszorítóerőt. Ez a fejlesztés jobb első végstabilitást biztosít erős fékezés és nagy sebességű kanyarodás alatt. A ZX-10R megfelel a frissített Euro 5+ emissziós szabványoknak a teljesítménykimenet csökkentése nélkül.
Kawasaki Z650 S (2026): Az MSRP még nem került bejelentésre a 2026-os Z650 S-re.
Kawasaki KLE500: Az EICMA 2025-ön bejelentették az új KLE500-at. A 451 cm³-es párhuzamos kéthengeres motorral hajtott motorkerékpár egyértelműen egy teljes specifikációjú középméretű adventure motorkerékpár, amely egyre népszerűbbé válik az 1000 cm³+ adventure motorkerékpárok puszta mérete és súlya miatt.
A Triumph számos új és frissített modellt mutatott be a 2026-os modellévhez.
Triumph Trident 800: A Triumph bemutatta a teljesen új Trident 800-at. Az MSRP 9,995 dollártól kezdődik. A motorkerékpár a Trident család nagyobb, erősebb változata.

2026 Triumph Trident 800

Two 2026 Triumph Trident 800
Triumph Scrambler 900: A 2026-os Scrambler 900 is frissítéseket kapott.

Triumph Speed Twin 900: A Triumph bemutatta az új Speed Twin 900-at 2025-re, egy átalakított Modern Classic motorkerékpárt, amely megőrzi a híres 900 cm³-es nagy nyomatékú Bonneville kéthengeres motort, amely 65 lóerőt 7500 fordulaton és maximális 80 Nm nyomatékot 3800 fordulaton termel. Az új funkciók közé tartozik egy jelentős stílusfrissítés sportosabb, mélyen vésett üzemanyagtartállyal, gázpedál test burkolatok dinamikusabb vonalakkal, karcsúbb motorházak, rövidebb hangtompító, kompaktabb teljes LED fényszóró klaszter, és a váz teljes átalakítása, kezdve a kerettel, amely módosítva lett, hogy a vezetési élmény szórakoztatóbb legyen.
Triumph Bonneville Bobber (2026): Az MSRP 14,795 dollártól kezdődik.
Triumph Bonneville Speedmaster (2026): Az MSRP 14,795 dollártól kezdődik.
Triumph Speed Triple 1200RX (2025): Az MSRP 21,495 dollártól kezdődik.
A kínai gyártó több lenyűgöző modellt és prototípust mutatott be az EICMA 2025-ön a „Future Faster” szlogen alatt.
CFMoto V4 SR-RR Prototípus: A CFMoto bemutatta a V4 SR-RR prototípust, amely a SR család csúcsán helyezkedik el, de a CFMoto holnapi elérésének manifesztuma. Ez a projekt valós és tele van szenvedéllyel és innovációval. A V4 SR-RR nemcsak az SR családot képviseli, hanem fejlett platformként is szolgál majd a jövőbeli modellek számára. Technikai szempontból egy új generációs 90° V4 motort tartalmaz 997 cm³ hengerűrtartalommal. A saját tömeg 200 kg alatt van, míg a főtengely teljesítménykimenet meghaladja a 157 kW-ot (210 lóerő felett). A 0,86-os súly-teljesítmény arány (száraz tömeg versenykipufogó készlettel) esetén a V4 SR-RR eléri a kevesebb mint 1 kg lóerő szerinti benchmark szintet, amely az osztályának legjobb teljesítményűi közé helyezi. Az SR-RR aktív aerodinamikával rendelkezik. Hatalmas szárnyak leereszkednek a motorkerékpár burkolat elejéből egy áramvonalas támadási szögbe, amely automatikusan valós időben állítható a sebesség és a vezetési körülmények alapján.
CFMoto 1000MT-X: Az MT tartomány növekvő presztízsére építve a CFMoto bemutatta az új zászlóshajó 1000MT-X-et. A motorkerékpár az MT spektrum tetején helyezkedik el, részben a 946,2 cm³-es párhuzamos kéthengeres liter motor platformnak köszönhetően, amely 83 kW (111 lóerő) teljesítményt termel 8500 fordulaton és maximális 105 Nm nyomatékot 6250 fordulaton (magas nyomatéktartománnyal).
CFMoto 675NK GP Koncepció: A CFMoto bemutatott egy koncepció motorkerékpárt, a 675 NK GP-t. Ez egy naked 675 cm³-es háromhengeres motor GP frissítésekkel, amely ígéretes motorkerékpárnak tűnik.

CFMoto 800NK MSC, 800MT-ES, 125SC-F: Ezek az új modellek szintén bemutatásra kerültek az EICMA 2025-ön.
CFMoto CFORCE ATV-k: A CFMoto bemutatta a CFORCE C4, CFORCE C5 TOURING és CFORCE C6 PRO TOURING ATV-ket. Ezek a három modell az előző évi EICMA-n először bemutatott CFORCE Gen 4 DNA koncepcióból épülnek, és a koncepciótól a gyártásig tartó evolúciót képviselik.
A TVS Motor Company tulajdonában lévő Norton Motorcycles drámai visszatérést tett az EICMA 2025-ön négy teljesen új modell bemutatásával.
Norton Manx és Manx R: A Norton bemutatta a Manx és Manx R modelleket, mint a megszűnt V4SC és V4CR motorkerékpárok modern változatait. A Manx naked street bike-ként szolgál, míg a Manx R sportosabb dizájnnal rendelkezik teljes burkolattal. Mindkettő közös 1,200 cm³-es folyadékhűtéses 72 fokos V4 motort használ, amely 203,2 lóerőt termel 11,500 fordulaton és 130 Nm nyomatékot 9,000 fordulaton, ami növekedés az előző 185 lóerős kimenethez képest. A Manx R lényegében a szuperbike 2026-ra. 1200 cm³-es V4 motorral, becslések szerint több mint 200 lóerő, érintőképernyős kijelző, 8 hüvelyk, teljes vezetési segédek, IMU, tapadásszabályozás. Az összes karosszéria szénszálas.
Norton Atlas és Atlas GT: Az új Atlas platformmal a Norton belép a középsúlyú adventure szegmensbe. Az Atlas sokoldalúságot céloz az úton és könnyű off-road terepen, míg az Atlas GT a túrázási kényelemre összpontosít 17 hüvelykes kerekekkel, ergonomikus dizájnnal és vezetési segédekkel. Mindkét modellt egy 585 cm³-es motor hajtja.
Az MV Agusta egy limitált kiadású modellt mutatott be az EICMA 2025-ön.
MV Agusta Brutale Serie Oro: Az MV Agusta bemutatta a teljesen új Brutale Serie Oro-t EICMA 2025-ön. A limitált kiadású modell egy új 950 cm³-es motorral rendelkezik. A Brutale Serie Oro az MV Agusta csúcsszintű naked bike ajánlata, vörös és arany kialakítással, amely a márka hagyományos színeit képviseli.

2025 MV Agusta Brutale Serie Oro

The MV Agusta Brutale Serie Oro 2025
MV Agusta Cinque Cilindri Öthenges Motor Prototípus: Az MV Agusta bemutatta az új Cinque Cilindri öthenges motor prototípusát az EICMA 2025-ön. Ez egy rendkívül ritka és innovatív motorkonfiguráció, amely az MV Agusta technikai képességeit mutatja.
https://www.ktm.com/
https://www.mvagusta.com/
https://www.yamaha-motor.eu/
https://www.cfmoto.com
https://www.triumph.com
Cimkék:
Az EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accessori) történelme 1914-re nyúlik vissza, amikor Milánóban, a Kursaal Diana épületében megrendezték az első Kerékpár és Motorkerékpár Kiállítást. Az akkor még szerény eseményen mindössze 40-nél kevesebb stand volt jelen, és mindössze hat nemzetet képviseltek. Az első kiállítás bejáratánál a két olasz gyártó, a Frera és a Stucchi foglalta el az első két helyet.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »