A deszkapályás versenyzés félelmetességét nem kell bemutatni – főleg mert már megtettük. Érdemes megnézni a három évvel korábban publikált videót: az ember kicsit átértékeli a motorozást. Az akkori nagy pilóták közül valószínűleg nem él már senki, így a régi fotókon és videókon kívül csupán a nagyon kevés fennmaradt egykori versenygép mesélhet a hőskorról.
Ilyen ez a sárga színű, 1916-os Indian. A motor páratlan szépségét felépítésének egyszerűsége adja: ezer köbcentiméteres V2-es erőforrás (ezeket a hagyományokat őrzi oly nagy igyekezettel a Harley-Davidson, de szerencsére már újra az Indian is), sima virsli gumik és bicikliülés. Semmi felesleg, fékek például sehol.
Mégis minden porcikájában gyönyörű a szerkezet, amelynek nyergében közel száz esztendővel ezelőtt még szó szerint halált megvető bátorsággal küzdöttek elődeink, a régi idők motorosai.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »