Az ugyanis nem más, mint a bajor márka superbike modellje, az S1000RR. A vérbeli szupersport-motorból azonban alig maradt valami, mire elnyerte az alkotója által megálmodott külsőt.
A minden létező motorkerékpár-kategóriát építő Steve Culp szeretett volna a szuperport-vadállatból egy kényelmesen motorozható paripát alkotni, így jelentősen megváltoztatott rajta nagyjából mindent. A gép egyenes kormányt kapott, az irányjelzők a kormányvégekre kerültek, a tükrök pedig a teleszkópszárakra. A futómű nem változott, bár a hátsó sárvédő annyira elviszi az ember szemét, hogy csak némi szemlélődés után jön erre rá.
Az igazán ütős rész azonban a nyereg, amely régies stílusával, króm támaszával és a róla csüngő bőrrojtokkal egy nagyon-nagyon más stílust idéz. Oldalnézetből említést érdemelnek még a megváltozott kipufogók – már a végdobok is érdekesek, no meg az oda vezető bandázsolt csövek is.
A legdurvábban azonban mégis szemből mutat a paripa. Úgy látszik, Steve hosszú éjszakai utazásokra készül, hiszen négy igen termetes fényforrást szerelt a gép elejére. Ezzel tette fel a pontot az i-re, és alakította ki a véleményem szerint elképesztően csúnya végeredményt. Persze a szépség szubjektív dolog, biztosan van akinek tetszik ez a talán kissé a tevére emlékeztető kinézet. Azt az egyet nem vitatom, hogy motorozni tuti jó lehet vele!
Cimkék:
Sokféle háromkerekű megoldást láthattunk már, de ilyet még nem. A három kerékből kettő hajtott, kettő kormányzott, és azok egy vonalban helyezkednek el!
Elolvasom »Legalábbis Stefan Pierer szerint, aki egy interjúban ismertette az osztrák céggel, illetve legfrissebb szerzeményével, a Husqvarnával kapcsolatos terveit.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
Ennyi fényszóróval még szélvédőre sincs szükség.
Csak arra kell ügyelni, hogy előzésnél le kell kapcsolni néhányat, hogy maradjon kraft.
Szerintem izlesficama van az urgenek!Eletemben nem lattam meg ehhez foghato bakklovest!!!!!!!!!!!!
A szépség szubjektív és relatív dolog.
Az én szememben semleges érzelmeket sem kelt: ha az átalakítás az eredeti műszaki tartalom rovására nem ment, inkább az okát keresném (nem volt kényelmes üléspozíció? zavaró légörvények? túl zajos volt? akármi?)
Csinos ez a gép! Így van jól!