Azért valahol érthető igény, hogy a motoros nem csak biztonságban szeretné tudni magát, hanem állatjól is nézne ki. Ebben sokat segítenek az olyan retró/vintage stílusú bukósisakok, amelyek nem spórolják meg az állrész védelmét. Ilyen volt eddig a Bell Bullit, a Shoei Glamster vagy mondjuk a W-TEC V135. Ehhez a sorhoz csatalakozott a HJC az idén bemutatott V10-zel.
Igaz, a dél-koreai gyökerű HJC (egyébként ennek megfejtése Hong Jin-Crown) már korábban is forgalmazott egy retró közeli dizájnvilágú zárt sisakot. A V90-et megvásárolhattad buborékos plexivel, ami igazából bármilyen oldschool roadsterrel elment. De a V10 azért mégiscsak új, és elég állat.
Itthon 105-115 ezer forint közötti áron találtunk a V10-ből, amelyet több különböző színben/grafikában kínál a HJC. A zöld, a piros, a sárga, a fekete, a szürke és a fehér is izgalmas (ezek az olcsóbbak), de a régimódi grafikát idéző kivitelek is megérnek legalább egy megnézést.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »