Érkezik a Honda új középsúlyú túraendurója, az XL750, ami a felélesztett Transalp név alatt érkezik. A gyártó új szabadalmakat nyújtott be a motorral kapcsolatban, amelyekből végre kiderül néhány pontos részlet. Például az az egészen fontos, bár várt darabka, hogy az új XL a Hornet blokkjával gördül majd ki a gyárból.
A Hornetről tudjuk, hogy a soros kéthengeres erőforrása 755 köbcentiméter hengerűrtartalmú, amiből 92 lóerőt és 75 Nm-t lehet kisajtolni. A döntés érdekessége, hogy az új Hornettel az elődmotor karakterisztikáját igyekeztek megidézni, azaz alapvetően a magas fordulatszámon erős jellemzőket emelték ki, ami nem egy dedikáltan túraendurós viselkedésjegy.
További fontos részletek, hogy a Horneténél hosszabb lengővilla kerül alá, valamint előre 21-es, hátra 18-as kerekek és persze hosszabb rugóutak. A fényszóró és a farokidom ugyanakkor meg fog egyezni. Akárcsak a TFT-kijelző és a nyomatékvezérléses kipörgésgátló elektronikája is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »