Ezért lehet, hogy a sok modern gép mellett továbbra is gyártásban maradhat, sőt, folyamatosan frissül egy olyan ízig-vérig retró vas, mint a W800. A minden ízében gyönyörűre sikerült műalkotás még a Honda CB1100-nál is régiesebben mutat, de ennek ellenére (vagy éppen ezért) minden porcikája szemet gyönyörködtető.
Egy 773 köbcentiméteres SOHC 8 szelepes, soros kéthengeres léghűtésű blokk mozgatja a gépet, amelynek legnagyobb teljesítménye 48 lóerő 6’500-as fordulatnál, ám a maximális 60 newtonméternyi nyomaték már 2’500-nál felépül. Ez a teljesítményszint, tökéletes partnerré teszi a 217 kilogrammos motorkerékpárt minden hétköznapi helyzetben. A gyönyörű emblémával díszített üzemanyagtank befogadóképessége 14 liter. Nem sorolom fel a műszaki összetevőket, hiszen egyrészt nem sokat változtak, másrészt semmi különleges nincs rajtuk, de általánosságban elmondható, hogy korunk követelményeinek minden szinten megfelelő technológiát kapunk pénzünkért.
Talán a műszercsoport érdemel még külön említést, hiszen a két csodaszép analóg órát kiegészíti egy integrált LCD panel is, amely a szokásos számláló funkciókat biztosítja nekünk. Ami itt a lényeg az a küllem. A sok-sok csillogó, alapban krómozott fém felület. Még a hengerfej is művészien szép kidolgozású, polírozott csoda. A nagy fényszóró, az indexek, a hátsó traktus, mind-mind érdemes arra, hogy elidőzzön rajtuk a tekintet.
Amennyiben valakinek ez mégis kevés, úgy gépünket gyári kiegészítőkkel alakíthatjuk cafe-racer stílusúvá, de ha még ez sem az igazi, akkor rendelhetünk belőle a regadós, bruttó 2’590’000.- forintos alapárat megfejelve egy százassal a W800 Limited Editiont is, amely kicsit macsósabb (itt a fekete dominál) színekben pompázik, nem kevésbé figyelemre méltóan, mint az alap verzió.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »