A Doktor akkora brand, hogy még visszavonulása után is minden, de minden elképesztő módon felértékelődik, amihez valaha köze volt. Vagy egyszerűen csak ráírják, hogy Valentino Rossi. Sőt, időnként már a 46-os rajszám elsütése is elég egy egyszerű láncszetten vagy egy nyamvadt nyalókán, hogy rákerüljön a termékre a szorzó. Ezúttal legalább valami tényleg kézzelfogható kötelék ment el Olaszországban. És legalább jó célt szolgált.
És még valamiféle poénértékkel is bírt. Végtére is így a boldog tulajdonos őszintén sütheti el: megvan Valentino Rossi egykori Yamahája, és az utolsó cseppig ki tudja motorozni. Igaz, illik majd hozzátenni, hogy nem egy csúcsra húzott versenytechnikáról van szó. Hanem egy 50 köbcentis, 3 lóerős Giggle-ről.
A robogó színsémáját nem a véletlen szülte. A maestro 2008-2009-es szezonjában használt motorjának megjelenését idézi fel, amelyek európai helyszínein ezt a járművet valóban használta is. De persze a teljes összképért még szignózta is. Az a biztos. Rossi egykori robogóját aukción hirdették meg. A kikiáltási ára 7.000 euró volt, – puszta érdekesség, a GP11 Ducatija 245.700 euróért kelt el – ami egy Giggle/Vox beszerzési árának így is a sokszorosa. Ám végül 17.000 eurót fizetettek érte. A beérkezett összeget egy autizmussal élő gyerekeket segítő alapítvány támogatására fordítják.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »