Az indiai Autocar magazinhoz beérkezett kémfotók tanúsága szerint hamarosan kisebb frissítést kap a Royal Enfield két presztízsmodellje, a Continental GT és az Interceptor. Nem jelentős átfaragásra kell számítani, hanem finom utóhangolásra, mégis fontos változást jelenthet egy Enfield mércével mérve is olcsóbb kivitel. Vagy talán nevezzük inkább csak elérhetőbbnek, az olcsó nagymotorok kora úgy tűnik végleg lezárult.
Bár az Autocar Continental GT-ről ír, a hátsó üléspúp hiányából, az utaskapaszkodóból, a széles kormányból és a fényezésből egyértelműen látszik, hogy egy Interceptor modellel állunk szemben. Apropó: mikor láttunk utoljára álcafestés nélküli tesztmotorról készült kémfotót? Néhány változás azonban így is szembetűnő.
Az india utakon lekapott motor leglátványosabb újítása az öntött felni. A méretében nem változó kerék minden bizonnyal egy jóárasított változatot takar, noha vannak előnyei a küllőssel szemben. Például nem kell időnként ellenőrizni a küllőket. Ezen kívül a lapos hátsó lámpa klasszikusabb kerek formát ölt. És mivel az Interceptor és a Continental GT kéz a kézben járó testvérek, a frissítést várhatóan a café raceresített kivitel is megkapja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »