Valamikor 2019-ben kezdte el felvezetni a Kawasaki, hogy dolgozik egy hibrid prototípuson, amit azután a 2020-as EICMA kiállításon mutatott be korai prototípusként. Mozgás közben most láthatjuk először, sőt, ha a kéthengeres erőforrást bármilyen szinten is hangélménynek tekinthetjük, akkor abban is részünk lehet, ha megnézzük az Autoby Twitter bejegyzését, ahol együtt indul útjára az elektromos modellel.
A Kawasaki otthoni körülmények között mutatta meg a jövőnk két darabkáját a Suzuka 8 órás verseny hétvégéjének egyik programjaként, nem sokkal azelőtt, hogy a gyári Kawasaki csapat második helyen végzett a japánok szent versenyén.
Sajnálatos módon a Kawasaki nem fűzött elérhető információkat a motorok bemutatójához. De az azért még ennyiből is látszik, hogy a tisztán elektromos motor a Z széria csupaszaihoz hasonlít, a több egységből összerakott, látványosan nagyobb hibrid modellt pedig idomos, Ninja motorként álmodták meg.

Cimkék:
A Z1 50 éves évfordulójáról kivonuló extra fényezések ugyan mennek, de a Z650RS és a Z900RS is kap új grafikát.
Elolvasom »Lőttek néhány lesifotót a következő évben kisebb újításokon áteső Ducati Streetfighter V4-ről.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »