A Kawasaki továbbra is kitart az egyébként méltatlanul elhanyagolt kategória mellett, ami rengeteg motorosnak okozhatna örömet. A Ninja 1000SX áldoz egy marékkal a sportosságból a kényelem, és ami ennél sokkal fontosabb, a túraképesség oltárán, de pont ettől válik igazán barátságossá. Amennyire egy 1043 köbcentis, sornégyes, japán agresszort barátságosnak tekinthetünk, ami 10.000-es fordulaton 143 lóerőt ad le.
A motor következő kivitelét mindössze néhány nap múlva, július 15-én fogják bemutatni. Az alig két hét múlva tartandó bemutatón várhatóan nem fognak minden korábbi elképzelést borító újdonságokkal előállni, de közel 2 eurós európai benzinárak mellett szerintem örüljünk, hogy még legurítanak a szalagról ilyen jó értelemben vett, hagyományosan oldschool túramotort.
Az érkező változások az előzetes hírek szerint a motor esztétikáját fogják érinteni. A Ninja 1000SX valamivel közelebb kerül majd az aktuális Ninja ZX-10R, a “beesett szemű” megjelenéséhez, hiszen a jelenlegi széria (fenti kép) még a Kawasaki korábbi sportmotorjának küllemét idézi. Fekete/zöldben valószínűleg elég állat lesz. Az ára japánban 1.595.000 jent kóstál, amiből nehéz levetíteni az európai vételárat, de az átszámolva, jelen anyag megszületésének pillanatában ~4,5 millió forintot jelent. Ennél egészen biztosan több lesz, mire megérkezik hozzánk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »