A BMW az utóbbi időben komoly lépéseket tett az elektrifikálás irányába. A CE-04 megjelenése után máris megjelent néhány tervrajz az egykori Vision DC Roadster concept tovább gondolásáról, a bokszerforma megtartásával együtt. Eközben fontos hivatalos vállalást tettek: 18-24 havonta egy új elektromos meghajtású BMW motorral állnak elő. A hibrid technológiába azonban nem invesztálnak.
Ennek megerősítése Dr. Alexander Wehrtől, a BMW ügyfél, márka és értékesítés osztályának alelnökétől származik. Úgy fogalmazott, a hibrid megoldás egy fontos lépcsőfok, de mégiscsak egy köztes megoldás.
Wehr az autóknál megfigyelhető trendekre hivatkozik, amelyek a teljesen elektromos meghajtású irányvonalba tartanak. Az MCN-nek adott nyilatkozatában azt az állítást teszi, hogy a motorkerékpárok esetében nincsen kifejezetten előnye a hibrid meghajtásnak, amikor ott van az elektromos. Inkább gyártanak vagy belsőégésű vagy elektromos motort, és emellett ki is tartanak. Úgy gondolják, hogy ez a két meghajtási forma az, ami tökéletesen passzol a robogókhoz és a motorokhoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »