A Kawasaki bemutatta a 2023-ra aktualizált Ninja 400 és Z400 modelleket. Talán észre sem vette mindenki – néhány csalódott lehetséges váráslót leszámítva – a két belépőszintű modell ideiglenes eltűnését az európai piacról, de az Euro5 bizony a Kawasaki belépőszintű modelljeit is kikezdte. De ez most megoldódott.
A 399 köbcentis, folyadékhűtéses sorkettes blokk alapvetően nem mutat különbséget a frissítés előtti állapothoz képest. A legnagyobb teljesítménye az A2-es jogosítvány nyújtotta lehetőségeket kimaximalizáló 44,7 lóerő. Az elérhető forgatónyomatékból azonban áldozni kellett az Euro5 oltárán: 1 newtonmétertől könnyes búcsút kell vennünk, tehát az 38-ról 37 Nm-re csökkent.
Ezért a kósza értékért, a szinte szimbolikus áldozathozatalért cserébe a Z400 és a Ninja 400 újra kínálható az európai piacon, ami elég jó hír, hiszen az egyik legjobb belépőszintű motorról beszélünk. A 2023-as modellek egyébként minden más tekintetben megfelelnek a 2020-as kiviteleknek. Pusztán a kuplung üzemeltetéséhez kell majd kisebb (azt írják 20 százalékkal kevesebb) kifejtett erő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »