Valószínűleg ünnepi különkiadással készül a Yamaha. Noha a japán cég nem hagyott maga után valami sok nyomot, azért többnyire ki lehet találni, hogy mire lehet számítani, mi is lesz ez a bizonyos XSR GP. A CycleWorld szúrta ki, hogy ezt a nevet április 21-én védették le az európai hivatalokban.
Kár lenne valamiféle titokzatos, különleges, várva várt limitált szériára számítani. Nagyjából pontosan el tudjuk képzelni, hogy milyen lesz az XSR GP. Hiszen a Yamaha 60 évnyi MotoGP részvételét már számos modellén megörökítette. R125, R7, R1 mind elérhető ünnepi fényezésben.

És ha azonos szisztémában húzza fel a Yamaha a „Sport Heritage” kínálatára a fehér alapú, piros és arany GP 60th Anniversary színsémát, akkor az elérhető lesz a 125-sö, a 700-as és a 900-as modellhez is. A retró versenygrafikás megjelenést várhatóan az év második felében mutatják be.

Cimkék:
Megjelent a rendkívül népszerű Nolan N87 utódja, az N80-8, ami már megkapta a márka bélésállító rendszerét.
Elolvasom »A motorpiac erősödés leginkább a közép- és kelet-európai országoknak köszönhető, de figyelmeztetnek, hogy jön még kutyára dér.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »