Egy előkerült kémfotó tanúsága szerint a Royal Enfield éppen azon dolgozik, hogy előrukkoljon a harmadik Himalayan változattal. Az indiai gyártó az alapkivitelen túl nemrégiben mutatta meg a látványosabb variánst. A scrambler stílushoz igazodó Scram 411-et. Ezúttal pedig az adventure képességek kiemelésére kerül sor.
Az alapok maradnak. Az osztott bölcsőváz, az erőtől duzzadónak annyira azért nem nevezhető 18 kW-os egyhengeres, az elől 21-es, hátul 17-es felnik változatlanok maradnak. Akárcsak a maga egyszerűségében mégiscsak eltalált, dual-sport hagyományokat idéző sziluett.
De a kerekekre úgy tűnik, bütykös gumit húznak. A 200-as és 180-as rugóutak várhatóan 220-ra és 200-ra növekednek, valamint a 22 centis hasmagassághoz jön még egy kevés. Komoly ziccer, de úgy tűnik, tisztességes haspáncélt továbbra is a tulajdonosnak kell kerítenie a motorra. Óh, és a név persze. Két népszerű befutó van. A Royal Enfield Himalayan ADV vagy Rally.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »