Az Insella beszámolója szerint egy újabb kínai tőkéből feltámadó motormárkát köszönthetünk hamarosan a motoros soraink között. Eszerint a Piaggio és a Zongshen együttműködésének köszönhetően a Gilera hamarosan egy 900 köbcentis V2-essel köszön be a magas presztízsértékű európai és amerikai piacra.
Szintén az olasz Insella információi szerint a konstrukció nem is lesz teljesen ismeretlen. Az ugyanis a Piaggio egy másik neves márkájától, az Apriliától érkezik. Annak alapjául ugyanis a 2007-ben bemutatott, eredetileg 750-es Shiver blokk szolgál, amit végül ugye pont 900 köbcentire húztak fel.
A frissített blokkon kívül azért akad más nyom is, hiszen a Zongshen tavaly év végén bemutatott egy Cyclone RA9 tanulmánymotort. Az RA9 véletlenül pont egy saját, 987 köbcentis Shiver blokkváltozattal készült, amihez 112 lóerő és 98 Nm tartozott. Ugyanez a motor KYB villákon állt, J. Juan fékek voltak rajta és Bosch elektronika.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »