A brit szaksajtóban megjelent hírek szerint a Triumph már az összes új, 2013-as modelljének engedélyeztetését megkezdte Kaliforniában – az ottani kibocsátási szabályok a legszigorúbbak az Egyesült Államokban. Ezt az értesülést látszanak alátámasztani az alábbi kémfotók, amelyek két, korábban már a sajtóban szereplő újdonság spanyolországi végtesztelésén készültek.
A Street Triple az európai középkategóriában képviseli az angol márkát. A filigrán kis gépezet exkluzív volta mellett még páratlan vezetési élményével is vonzza a potenciális vásárlókat. A modell még tavaly márciusban kapott egy ráncfelvarrást, amely gyakorlatilag a masina megjelenésének átalakítását takarta. A kémfotók alapján sokkal több változásról nem tudunk most sem beszámolni: a módosítások többnyire a hamarosan életbe lépő szigorúbb szabályoknak megfelelés jegyében készültek. A kipufogórendszer átalakult, a képeken egy bizonyára opcionális Arrow végdob van a motor alá helyezett szerelvényen. A hátsó lengőkar, a hátsó segédváz és a keskenyebb farokidom, a tükrök, no meg a megújult kerekek jelentik a látványosabb módosításokat. Ugyan nehezebb észrevenni, de a gépen ABS is található – a kerék fordulatszámának méréséhez szükséges gyűrű a hátsó féktárcsánál látható jobban.
Még 2010 végén bukkant fel a sajtóban az angolok egy másik újdonsága, a régi Trophy modell feltámasztása. A legújabb brit masina gyakorlatilag a kor követelményeinek megfelelő, hosszabb távok megtételére tervezett túramotor. Ugyan az idomok miatt sok minden nem látszik a gépezetből, de szakértők valószínűsítik, hogy alumínium hídváz rejlik a műanyagok alatt. A pár hónapja bemutatott Explorer műszaki jellemzőit elnézve pedig nem túl kétséges, hogy a paripába a kor- és a szegmens kurrens követelményeinek megfelelő elektronikai csomag kerül. Míg az Explorer a BMW R1200GS-ének, addig a Trophy az R1200RT-nek állít közvetlen konkurenciát – ugyan a bajorok globális eladásait valószínűleg ezek az angol modellek sem fogják jelentősen befolyásolni, a brit szigeteken azonban kellemetlen pillanatokat szerezhetnek a megatúrázok etalonjainak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »