Az olasz autós hegyi bajnokságban megy ez a külön erre a célra épített kis versenyautó. Egy régi Fiat 600-ast (tehát nem a modern Seicentot) vadították meg egy Suzuki GSX-R1000 blokkal. Az eredeti jármű talán 100 kilométer/óra körüli csúcssebességre lehetett képes – a Giuseppe Spoto által (nem is akárhogy) terelgetett versenyutó ennél egy árnyalatnyit harapósabb. No és minden egyedi alatta: a futómű és a fékrendszer láthatóan egyaránt megbírkózik a feladattal.
Persze a jelek szerint a dolog nem annyira egyedi – arrafelé legalábbis. Tessék megnézni az eredeti Youtube oldalon jobbra található kapcsolódó videókat: hasonló építésből (legfeljebb Kawasaki blokkal) van még néhány elmeháborodott darab!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A Fiat-Suzuki házasság autós vonalon nem új, évek óta szerelnek Suzukikat a Fiat legkorszerűbb dízelmotorjával.
De itt most nem erről van szó. Most egy kis Fiat-ba tettek bele egy Suzuki motorkerékpár blokkot. Nem ugyanaz!
Különben is: az 1,25 Multijet valahogy nem szól ilyen szép, szívet melengető hangon. :-)))
Tudod mi szól még attól is szebben? A Lexus LFA!!! Abban Yamaha blokk zenél. Egészen bele tudok remegni.
…a többi mellé:
http://www.cartype.com/pages/2368/www.f500.co.uk
http://classicmotoring.blogspot.com/2005/12/they-must-be-mad.html
http://www.f500.co.uk/intro.htm
😀
Slalom közben a legendás kisautó jut eszembe 🙂