Nem durrant valami óriásit a Suzuki századik születésnapjának évfordulója. Ami ráadásul igazából tavaly volt. De igazából sokkal inkább 2009-ben, hiszen Michio Suzuki 1909-ben alapította meg a Suzuki Szövőszéküzemet Shizoukában, a mai Hamamatsuban. De ha valóban szigorúak akarunk lenni, akkor a mi motoros szempontunkból nézve csak 2052-ben kellene ezt a századik szülinapot ünnepelni, hiszen a cég akkor lépett be a gépjárműpiacra a kétütemű, 39 köbcentis Power Free segédmotoros kerékpárral. De lehet inkább csak 2055-ben, a 125-ös Colleda megjelenését kellene alapul vennünk. Akárhogy is, van itt egy szülinapi bukósisak.
Egy limitált szériás darab. Mindössze 100 darabot dobnak piacra világszerte. Hiszen értjük, századik szülinap. Körömreszelővel súroljuk a szimbolizmus határait.
Száz darab pedig nem sok. És ebből is harmincat lestoppoltak a japán vásárlóknak. Maga a sityak egyébként egy Arai RX-7, amihez itthon 250-270 ezer forint körüli áron könnyen hozzájuthatsz, de az előzetes hírek szerint az ünnepi bukóért ennél jóval többet fognak kérni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »