Egyébként a válasz az, hogy valószínűleg nem, de ennyire nem egyértelmű az állásfoglalás. De mi is ez? A Honda lekisebb cruisere többnyire azt nyújtja, amit a CMX 500 Rebel, amit Ákosunk nem átallott A2-es zsebcirkálónak titulálni, amikor nála járt teszten. Csak természetesen még kisebb, 250 köbcentis kivitelben.
A 250-es Rebel szíve egy 249 köbcentiméteres hengerűrtartalmú, egyhengeres motorblokk, amihez 6 sebességes váltó tartozik. A legnagyobb elérhető teljesítménye 25.6 lóerő, míg maximális forgatónyomatéka 22 Nm. A japán piacon januártól elérhető.
A 690 milliméteres ülésmagasságú kiscruiser egyébként nem lenne rossz lépcsőfok, még akkor sem, ha a jelenleg elérhető félliteres kivitelnek sem az a legpontosabb jellemzése, hogy gázadásra leharapja a fejed. Az olyan nagy magazinok, mint az indiai Bike Wale, vagy az amerikai RideApart nem erősítik meg, hogy a modell más piacokon is megjelenik, mint Japán. Más felületek, mint mondjuk a Bikes Republic szerkesztőségei viszont arra jutottak, hogy lehet adni arra az ipari pletykára, amely szerint elhozzák a 250-es Rebel cruisert más piacokra is. Az igazsághoz valószínűleg az áll a legközelebb, hogy az amerikai vásárlók számára létező Rebel 300 európai forgalmazásának lehetőségét a közelmúltban tanulmányozták, de ennél többet mi nem látnánk bele.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »