Az Európai Unió engedélyeztetési eljárásából származó dokumentáció fedi fel, hogy a Honda lassan ikonikussá váló “kezdőmotorja” milyen frissítést fog kapni a következő évben. Pontosabban az egész CB500 palettához érkezik 2022-ben az update. Azaz a CB500F naked, a CB500R idomos változat és a CB500X crossover is fejlődik.
Az alapok, azaz a váz és a blokk érintetlenül maradnak. A 471 köbcentis kéthengeresnek amúgy is az a szerepe ebben a világban, hogy 47 lóerejével és 43 Nm forgatónyomatékával együtt vigye ki a friss, ropogós A2-es jogosítványát kezében szorongató bájkert a világból.
Más adatok alapján azonban lehet következtetni. Az F és az R össztömege nem változik, az X kivitelé azonban 2 kilogrammal növekedik. Ez annak lehet a jele, hogy a tank kapacitása 17,7 literre növekedik. A neked és a sportos kivitel 5, a crossover 10 milliméterrel válik szélesebbé. Ez talán egy-egy új kormányt jelent. Ami viszont igazán érdekes, hogy a szimpla tárcsaféket dupla váltja. Ez pedig nem csak egy új tányért jelenthet, hanem a felni és a villa változását is előrevetíti, ami várhatóan magával rántja a hátsó rugóstagot is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »