Az utolsó Russo is befutott az MV Agusta Euro5 kompatibilis palettájára. A 2021-es F3 maradt olyan, amilyennek a vásárlók szerették. Sportos, sorhármar, fullos és nagyon, nagyon… piros.
A lényeg, a szív, a lélek, az a bizonyos 798 köbcentis, soros háromhengeres erőforrás továbbra is 147 lóerővel kecsegtet 13.000-nél és 88 Nm nyomatékkal 10.100-nál, amihez a tapasztalatok szerint hozzávetőlegesen 240 kilométer/óra végsebesség társul. De a főtengely csapágyakat, a hajtókarokat és a kiegyensúlyozó tengelyt lecserélték és a kipufogó rendszert is újraépítették.
A módosított vázhoz masszívabb torziós és longitudinális merevséget énekelnek az Agusta források, valamint erősebb lengővilla csatlakozást, amitől pontosabb irányítást várnak. Az F3 Rosso modellhez egy új, hatékonyabb hűtőt is bemutattak. Friss IMU egységet is kapott és olyan új, piros fényezést, ami mindjárt leugrik a képekről. Kíváncsiak vagyunk, hogy mit mutat majd élőben, mert ez az élénk árnyalat a fotókon nagyon feltűnő.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »