Szerintem a legtöbbünk top parái között szerepel az a pillanat, amikor – számunkra – váratlanul megszűnik a tapadás az aszfalt és gumiabroncs között. Ilyenkor szoktak jönni a sztorik a rejtélyes olajfoltokról a közút kellős közepén. Ami persze előfordulhat, de a jelenség mögött azért állhat még néhány változó összetevő. Időnként tökösebb dolog bevállalni, hogy nem tudom mit rontottam el, nem? A BMW Motorrad egy új okos ötlete, az adaptív kipörgésgátló segíthet megelőzni ezen pillanatok egy részét.
A BMW féle alkalmazkodó tapadásvizsgáló rendszer ugyanarra a radaros technológiára épül, amire a még mindig frissen ropogós újdonságnak számító automata távolságtartó tempomat is.

Csupán arról van szó, hogy a motorkerékpárra applikált radaros rendszer nem csak közlekedés többi résztvevőjét vizsgálná. Hanem a motoros előtt elterülő aszfalt minőségét és a rajta lévő szennyezettséget vagy éppen egyszerű nedvességet is. Tehát egy kanyarérzékeny kipörgésgátlóhoz képest abban jelentene előrelépést, hogy az esetlegesen bekövetkező baleset megelőzése fontos másodpercekkel hamarabb kezdődne meg.

Cimkék:
A kék benzin a három gigavállalat, a Shell, a Volkswagen és a Bosch közös fejlesztése, egy környezetkímélőbbnek tartott üzemanyag.
Elolvasom »Vajon veri a harmadik generációs Hayabusa a második generációsat? Hát persze hogy, pláne a Suzuki egyik hivatalos YouTube csatornáján.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »