Sajnos az utóbbi napokban rengeteget olvashatunk arról, hogy mekkora a baj Indiában. Már megint – vagy inkább még mindig – a koronavírus járvány miatt. A betegség kezelése egy korábban nem ismert hiányra mutatott rá az egyébként sem virágkorát élő helyi egészségügyi ellátórendszerben. Ez pedig az oxigén, aminek persze a fontossága triviális, a beszerezhetőségi nehézsége viszont meglepő. Akkora a gond, hogy a külföldről érkező csomagok sem nyújtanak megoldást, aminek az lehet a következménye, hogy a világ hatodik legnagyobb gazdaságának a talpraállása megtorpanhat. És azt a megtorpanást bizony mi is érezni fogjuk, az egész világgal karöltve.
Az országban működő legnagyobb vállalatoknak is akad tennivalója emiatt. Az autó- és motorgyártásban egyaránt érdekelt Honda, Suzuki és Bajaj egyaránt lépett.
Ezek a vállalatok a gyártásban használt oxigénkészleteiket felajánlották az egészségügynek. Erre az időszakra le is állnak az indiai üzemek. A Suzuki három, míg a Honda négy gyárban állította le termelést. Hogy a gyártók valamelyest kompenzálják a kiesett időt, egyelőre előrébb hozták a későbbre tervezett éves karbantartási munkálatokat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »