Amikor a KTM újra utcai motorok gyártásával kezdett foglalkozni, elmondták, hogy összességében az eladott motorok csak mintegy öt százaléka esik az off-road kategóriába. Nem tudom, hogy ez az arány jelen pillanatban pontosan milyen szinten áll, de nem valószínű, hogy sokat „javult” volna. Nem csoda, hogy a BMW felügyelete alá került Husqvarna is az aszfaltra tervezett motorok felé orientálódik, bő egy hete mutatatták be a BMW-Rotax F800 erőforrás jelentősen átalakított változatát. A Husky mérnökei illetve marketingesei egyelőre sok mindent nem árultak el a blokkról, de a bajorok segítségével készülő motor (motorok) egyik lényegi komponensének elkészülte bizakodásra ad okot. Ha piacérett motort még nem is, de remélhetőleg koncepciót hamarosan láthatunk. Addig is íme az aggregát „ünneplése”, az utcai Husqvarnák első promója.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hmmm… érdekes lenne találgatni, hogy milyen jellegű motort akarnak összerakni. A BMW elég sokmindent lefed, főleg a túra-kaland szegmensben. A motoros tartásából inkább valamilyen supermotora lehet következtetni, viszont ahhoz meg sok a 900 cm3. Lehet, hogy ilyen Ducati Hipermotard-féle gép kerekedik ki? Finom lenne… 🙂
Bár a Husky nagyon titkolózik, azt valahol elkotyogták, hogy 2 motor lesz első körben. A hipermoto sztem piacilag annyira nem jelentős, szóval inkább egy túra, túraenduró vagy túra/mindenes változat tűnik racionálisnak.